Od nas dostaniesz:
- Współpraca z ekspertami
- Świeża kawa bez limitu
- Przyjazna atmosfera
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Mobilne narzędzia do rozwoju kompetencji
- Możliwość rozwoju w grupie mBanku
Zobacz, jak się u nas pracuje!
Dealer ds. obsługi klienta korporacyjnego
miejsce pracy: Warszawa, Nr ref.: MBŁ08/0422
Twój zakres obowiązków
- obsługa klientów banku w zakresie produktów rynków finansowych, w tym: negocjowanie, potwierdzanie i ewidencjonowanie transakcji rynku finansowego, zapewnianie klientom bieżącej informacji na temat rynku finansowego, przygotowywanie i prezentowanie ofert oraz materiałów informacyjnych o produktach rynków finansowych,
- analiza potencjału obecnych klientów w celu rozszerzenia współpracy z bankiem,
- budowanie relacji z klientami powierzonego portfela i klientami w procesie akwizycji,
- aktywny udział w realizacji celów sprzedażowych oraz digitalizacji procesów sprzedażowych,
- współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi banku w celu zapewnienia sprawnej obsługi operacyjnej klientów.
Nasze oczekiwania
- doświadczenie w pracy z produktami rynków finansowych lub innymi produktami bankowymi,
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- wiedza o obszarze rynków finansowych, walutowych, transakcji pochodnych, euroobligacji,
- znajomość CFA będzie dodatkowym atutem,
- dobra znajomość Pakietu MS Office, w szczególności Outlook, Excel, Word,
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie,
- umiejętność pracy w zespole oraz pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w dynamicznym środowisku wykorzystującym nowe technologie,
- umiejętność organizacji własnej pracy,
- otwartość na kontakt z ludźmi i swoboda w nawiązywaniu relacji.
Od nas dostaniesz:
- Współpraca z ekspertami
- Świeża kawa bez limitu
- Przyjazna atmosfera
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Mobilne narzędzia do rozwoju kompetencji
- Możliwość rozwoju w grupie mBanku