Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Strategii Mediowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
  • Specjalista Programmatic (Digital Media)

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Specjalista ds. Strategii Marketplace

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowych w obszarze e-commerce, Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych na platformach sprzedażowych (m.in. Allegro, Amazon, Ceneo), Analizowanie efektywności działań marketingowych i wdrażanie optymalizacji, Przygotowywanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności. Analiza wyników działań marketingowych i przygotowywanie szczegółowych raportów. Konfiguracja narzędzi...
  • Performance Marketing Specialist / Digital Marketing Specialist

    MAOBI Group Sprawdzona firma   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads i Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii. Analiza wyników i przygotowywanie raportów z prowadzonych działań. Konfiguracja narzędzi analitycznych, takich jak GA4, GTM, Pixel,...
  • Specjalista ds. Reklamy Online

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie wyników kampanii oraz wdrażanie działań mających na celu ich poprawę. Przygotowywanie szczegółowych raportów i analiz wyników działań...
  • Programmatic Specialist

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Programmatic Specialist, who will:...
  • Digital Media Planner

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako DIGITAL MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania. Na co dzień...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Reklamy Warszawa
Digital Advertising Analyst with English

Digital Advertising Analyst with English

Accenture Sp. z o. o.
Warszawa
specjalista junior / mid
umowa o pracę
praca stacjonarna / hybrydowa
rekrutacja online
784 dni temu
Digital Advertising Analyst with English
Warszawa
Nr ref.: R00172134
Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services-all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 624,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. Visit us at www.accenture.com.

What will you do?

  • Provide excellent email support to advertisers, agencies, and client sales representative on Ads product suite with clear and timely communication, quality deliverables, and innovative solutions
  • Perform proactive and reactive analyses of campaign delivery in order to increase performance and drive revenue
  • Diagnose and troubleshoot technical issues that prevent customers from succeeding on our ad platforms
  • Be an expert on digital ad ecosystems
  • Use data to troubleshoot campaign delivery, reporting, ad performance, and respond to campaign optimization queries
  • Maintain established QA scores on responses and adhere to operational KPIs Knowledge.
What do we expect from you?
  • Bachelor s degree or relevant experience in Marketing, Advertising, STEM, or related field.
  • 1 year working in Zendesk, Salesforce or similar CRM.
  • 1 year in digital advertising, ad operations, technology or another related field.
  • Solid understanding of programmatic ad buying and auction marketplace dynamics.
  • Experience in ad trafficking, ad support and experience performing quality assurance checks and debugging issues with active campaigns.
  • Strong analytical skills with demonstrable experience working with large data sets to solve business problems, leveraging Excel or Gsheets.
  • Working within a data platform such as Looker or Tableau will be a strong asset.
  • Willingness to work on a rotating schedule across 7 day work week.
What can we offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services-all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 624,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. Visit us at www.accenture.com.

What will you do?

  • Provide excellent email support to advertisers, agencies, and client sales representative on Ads product suite with clear and timely communication, quality deliverables, and innovative solutions
  • Perform proactive and reactive analyses of campaign delivery in order to increase performance and drive revenue
  • Diagnose and troubleshoot technical issues that prevent customers from succeeding on our ad platforms
  • Be an expert on digital ad ecosystems
  • Use data to troubleshoot campaign delivery, reporting, ad performance, and respond to campaign optimization queries
  • Maintain established QA scores on responses and adhere to operational KPIs Knowledge.
What do we expect from you?
  • Bachelor s degree or relevant experience in Marketing, Advertising, STEM, or related field.
  • 1 year working in Zendesk, Salesforce or similar CRM.
  • 1 year in digital advertising, ad operations, technology or another related field.
  • Solid understanding of programmatic ad buying and auction marketplace dynamics.
  • Experience in ad trafficking, ad support and experience performing quality assurance checks and debugging issues with active campaigns.
  • Strong analytical skills with demonstrable experience working with large data sets to solve business problems, leveraging Excel or Gsheets.
  • Working within a data platform such as Looker or Tableau will be a strong asset.
  • Willingness to work on a rotating schedule across 7 day work week.
What can we offer:
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees.
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Strategii Mediowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
  • Specjalista Programmatic (Digital Media)

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Zadania: Realizacja kampanii reklamowych w modelu programmatic przy użyciu DV360 i innych platform. Współpraca z międzynarodowymi zespołami w Europie i USA w zakresie planowania i optymalizacji działań. Monitorowanie kampanii, analiza wyników oraz rekomendowanie usprawnień. Tworzenie...
  • Starszy Specjalista ds. Planowania i Realizacji Kampanii Digital

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Tworzenie planów mediowych obejmujących kanały digital – Social Media, Programmatic, Paid Search. Wykorzystywanie narzędzi analitycznych i planistycznych do tworzenia skutecznych strategii kampanii. Prowadzenie analiz i raportów dotyczących wyników kampanii oraz rekomendowanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Programmatic

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy. Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA. Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media. Analiza danych kampanii, opracowywanie...
  • Specjalista ds. Strategii Marketplace

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowych w obszarze e-commerce, Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych na platformach sprzedażowych (m.in. Allegro, Amazon, Ceneo), Analizowanie efektywności działań marketingowych i wdrażanie optymalizacji, Przygotowywanie...
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności. Analiza wyników działań marketingowych i przygotowywanie szczegółowych raportów. Konfiguracja narzędzi...
  • Performance Marketing Specialist / Digital Marketing Specialist

    MAOBI Group Sprawdzona firma   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i prowadzenie kampanii Google Ads i Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie i optymalizowanie wskaźników kampanii. Analiza wyników i przygotowywanie raportów z prowadzonych działań. Konfiguracja narzędzi analitycznych, takich jak GA4, GTM, Pixel,...
  • Specjalista ds. Reklamy Online

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Tworzenie i optymalizacja kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads na rynku polskim i zagranicznym. Monitorowanie wyników kampanii oraz wdrażanie działań mających na celu ich poprawę. Przygotowywanie szczegółowych raportów i analiz wyników działań...
  • Programmatic Specialist

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Role Summary and Impact As part of the Global Operations Centre (GOC) in Poland, you will work closely with teams across the United States, Europe, and Asia to deliver high-impact solutions in a collaborative, multicultural environment. We are looking for a Programmatic Specialist, who will:...
  • Digital Media Planner

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Jak będzie wyglądała Twoja praca? Jako DIGITAL MEDIA PLANNER będziesz współtworzyć zespół Agency Planning, który zmienia cele biznesowe naszych Klientów w skuteczne cele mediowe. AP buduje relacje oparte na zaufaniu, proponując przy tym nasze innowacyjne rozwiązania. Na co dzień...