Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: praca 100% zdalna z możliwością przyjścia do biura; Praca w pełnym wymiarze: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku:​​ Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje...
  • Technical customer support specialist with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Operator Helpdesk

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie użytkowników wewnętrznych oraz klientów zewnętrznych z całego świata z zakresu korzystania z systemu rezerwacji (udzielanie informacji związanych z organizacją spotkań, szkolenia z używania systemu) Procesowanie i sprawdzanie nowych oraz istniejących rezerwacji...
  • Pracownik Helpdesku IT

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Gdański Uniwersytet Medyczny w związku z dynamicznym rozwojem obszaru IT poszukuje specjalistów, którzy chcą wziąć udział w cyfrowej transformacji dużej organizacji. Przez najbliższe lata mamy ambicję zmodernizować obszar zarządzania usługami IT, systemów informatycznych oraz...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Helpdesk Warszawa
Digital Customer Service Agents (German & English Speaking)

Digital Customer Service Agents (German & English Speaking)

Wayfair Poland sp. z. o. o.
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
350 dni temu
Digital Customer Service Agents (German & English Speaking)
Full Remote

Nr ref.: VONQ-00137608

Digital: Chat/ SMS/ Email

Full time work from home positions

 

Boost your digital customer service career by joining one of the top online retailers worldwide! If you are ambitious, self-motivated and IT strong, we have the technology and drive to help your career boom! Whether it be looking to kick start your career! Wanting to expand your skills or join a global business! Wayfair may be the boost you desire!

 

What will I do?

Relentless Customer Focus! Across Wayfair we want to help our customers love their home, providing a great experience to have our German & UK based customers repeatedly choosing Wayfair. As part of our virtual Customer Service Team, you will help to deliver a high-quality customer experience through a friendly, quick resolution and support offering.

 

Use Good Judgement! Our customers' post order queries vary (eg: returns, replacements, refunds, delivery status), and require our Agents to operate quickly, navigating calmly through multiple systems whilst remaining calm, showing empathy and exceptional listening skills to repeatedly deliver confident and suitable solutions at the first time of contact.

 

Adapt & Grow! Our customers are constantly expanding, and we need you to thrive within an ever-changing market so that we can continually maintain and deliver great customer satisfaction. Being flexible and embracing learning new technologies and strengthening skills.

 

If you love technology, enjoy supporting customers and thrive in the challenge of resolving mild to complex problems; we may be the next adventure for you?

 

What We Will Do?

Training- Upon joining Wayfair you will have a 3-week training program to help set you up for success. Focusing initially on Chat, SMS and Email tools, as well as how to smoothly navigate our systems; but your training will not stop there, our Service Managers will support your ongoing personal development through continuous coaching and mentoring helping you unlock your potential.

 
How to be successful?

As an entry level position, we will provide you with all the tools and support to be successful within Wayfair and your career ambitions; but your drive, motivation and open mind to continuously learn and absorb new skills, technologies, and change will be critical.

 

As well as:

  • B2 level German language & fluency in the English Language (both written and spoken).
  • Being a great listener, with strong communication and a resilient mindset.
  • Ability to work on your own, with the support of a virtual team.
  • Enjoying, problem solving and a passion for helping people.
  • A strong and constant home internet connection.
In return you will receive:
  • Full work from home contract + IT equipment
  • Competitive salary + monthly bonus scheme + monthly home office contribution
  • Golden Package Private Healthcare + Multisport Card + Pension
  • Comprehensive Training: Including 3 week onboarding + Ongoing personal development plans + access to our Interactive learning platform
  • Learning and Development - get over 50% (up to 23000 PLN / year) of your learning costs reimbursed.

If you are excited to kick start your Wayfair career by joining our fun and dynamic European Digital Customer Service Team, we can't wait to hear from you. Reach out today to our Recruiters Clare & Nadine.

 

Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: praca 100% zdalna z możliwością przyjścia do biura; Praca w pełnym wymiarze: 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku:​​ Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje...
  • Technical customer support specialist with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Operator Helpdesk

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie użytkowników wewnętrznych oraz klientów zewnętrznych z całego świata z zakresu korzystania z systemu rezerwacji (udzielanie informacji związanych z organizacją spotkań, szkolenia z używania systemu) Procesowanie i sprawdzanie nowych oraz istniejących rezerwacji...
  • Pracownik Helpdesku IT

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Gdański Uniwersytet Medyczny w związku z dynamicznym rozwojem obszaru IT poszukuje specjalistów, którzy chcą wziąć udział w cyfrowej transformacji dużej organizacji. Przez najbliższe lata mamy ambicję zmodernizować obszar zarządzania usługami IT, systemów informatycznych oraz...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...