Ogłoszenie numer: 1600660, z dnia 2017-04-20
Klient portalu Praca.pl
Digital Graphic Designer
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Szybko rozwijająca się polska firma bukmacherska szuka utalentowanego, entuzjastycznego i kreatywnego grafika, który pomógłby w rozwoju marki oraz codziennych działaniach marketingowych. Idealny kandydat powinien posiadać przynajmniej trzyletnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz. Stanowisko będzie podlegać bezpośrednio Dyrektorowi Brand’u i Komunikacji.
Główne funkcje i zadania
- Tworzenie kreatywnych reklam internetowych: banerów statycznych, animowanych, wideo lub xml (flash, html5) oraz e-‐maili
- Projektowanie zawartości stron internetowych związanych ze sportem
- Współtworzenie koncepcji, grafiki i layoutów dla szerokiego wachlarza materiałów do druku.
- Współpraca z zewnętrznymi zespołami projektowymi
- Aktywne uczestnictwo w procesie redesign'u strony
- Zarządzanie codziennymi projektami graficznymi w wyznaczonym terminie
- Udział w rozwoju marki
- Badanie trendów w projektowaniu
Wymagania
- Kreatywność, entuzjazm oraz świetna praca w zespole
- Zrozumienie zasad projektowania grafiki do druku oraz internetowej
- Bardzo dobra znajomość zachowania Klientów
- Doświadczenie w marketingu online będzie dodatkowym atutem
- Doskonała znajomość pakietu Adobe Creative Suite, HTML, CSS
- Doświadczenie w projektowaniu stron przeglądarkowych i mobilnych
- Bardzo pożądana jest umiejętności edycji wideo
- Doświadczenie w projektowaniu plakatów, broszur i listów jest mile widziane, ale nieobowiązkowe
- Zainteresowanie sportem będzie dodatkowym atutem
- Dobra znajomość języka angielskiego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.