Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy

Digital Manager

Sante A. Kowalski Sp. j.
Warszawa
praca stacjonarna
2871 dni temu

Firma Sante A. Kowalski Sp.j.  jest  czołowym europejskim producentem śniadaniowych produktów wypiekanych  typu Granola, jest liderem na rynku  polskim w zakresie sprzedaży żywności funkcjonalnej. Swoje produkty sprzedaje do ponad 40 krajów na świecie.  Zatrudnia ponad 1200 pracowników, stale się rozwija, a jej potencjał wytwórczy to już ponad 40 tys. metrów  hal fabrycznych.  Firma od lat cieszy się uznaniem ekspertów z branży FMCG, czego dowodem są liczne nagrody: „Gazela Biznesu”, „Lider Przedsiębiorczości”, „Cool Brands Polska”, „Dobry Produkt – wybór ekspertów”, „Superior Taste Award”, „Złoty Paragon”, „Perły Rynku” i wiele innych.

Digital Manager
Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:
  • Zarządzanie zespołem e-commerce, wyznaczanie celów, rozdzielanie i egzekwowanie zadań
  • Wsparcie strategiczne i taktyczne Brand Managerów w tworzeniu programów digitalowych oraz mediaplanów, a także w adaptacji globalnych narzędzi digital
  • Opracowanie i kontrola realizacji budżetu marketingowego ze szczególnych uwzględnieniem efektywności działań
  • Proponowanie nowych rozwiązań służących zwiększeniu sprzedaży sklepu internetowego
  • Przygotowywanie rekomendacji dotyczącej strategii digital i jej implementacja
  • Rozwój kampanii i platform digitalowych oraz platformy e-commerce
  • Rozwój narzędzi analitycznych badających efektywność prowadzonych działań
  • Współpraca z domami mediowymi, agencjami digitalowymi, partnerami zewnętrznymi
  • Identyfikacja nowych trendów, insightów, monitorowanie rynku, analiza i optymalizacja inwestycji w kanały digital
  • Podnoszenie umiejętności zespołu poprzez szkolenia, dzielenie się najlepszymi praktykami, wskazywanie innowacji i inspiracji
Wymagania:
  • Poparte sukcesami doświadczenie w Digital Marketingu zdobyte w firmach branży FMCG, farmaceutycznej lub w domach mediowych i agencjach digital
  • Doświadczenie w zarzadzaniu zespołem
  • Znajomość technik sprzedażowych potrzebnych do rozwoju sklepu internetowego
  • Ekspertyza w dziedzinie w różnych obszarów digitalu (SEM, SEO, performance marketing, web analitycs, e-commerce)
  • Pasja do digital marketingu, ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań i możliwości ich zastosowania w działaniach marketingowych firmy
  • Wysoki poziom umiejętności analitycznych
  • Umiejętność wpływania na innych i przekonania do własnych pomysłów i rozwiązań
  • Proaktywność, innowacyjność i kreatywność
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy
  • Pakiet socjalny w postaci opieki medycznej, karty Multisport, ubezpieczenia na życie, ZFŚS, zniżek na produkty Sante i usługi Studia Sante
  • Dogodna lokalizacja i bezpłatny parking
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli : Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w kwestionariuszu osobowym, zwanym CV, dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...