Digital Marketing Junior Specialist

KPMG

Warszawa

5 dni temu

We are 189 000 awesome and ambitious people who create reality.

Osoba z generacji KPMG wie, że jej praca ma sens, wnosi konkretną wartość i daje poczucie samorealizacji oraz spełnienia. Jest niezależna, ambitna, chłonna wiedzy i świadoma siebie oraz swoich umiejętności. Dokładnie wie, dokąd zmierza zawodowo. Decyduje o tym, co wybiera, zamiast biernie korzystać z tego, co dostaje. Jest otwarta na dialog, ale nie boi się wyrażać własnego zdania i ma realny wpływ na otaczającą rzeczywistość. Podejmuje wyzwania, chce być dostrzegana, a nie przezroczysta dla otoczenia. Ceni naturalność i autentyczność, ale z drugiej strony potrafi umiejętnie kreować swój wizerunek. To często indywidualista, który żyje według własnych zasad wśród innych ludzi z zasadami.

big thinkers wanted



aktualnie poszukujemy

Digital Marketing Junior Specialist
Warszawa
W KPMG możesz pracować w:
  • audyt 
    ogólny
  • audyt
    instytucji
    finansowych
  • doradztwo
    podatkowe
  • usługi
    doradcze
  • kancelaria
    prawnicza
    D. Dobkowski
  • usługi
    księgowe
Zakres
obowiązków
  • projektowanie, utrzymywanie, aktualizacja i rozwój serwisów internetowych,
  • przygotowanie i publikacja kontentu na profilach w kanałach social media,
  • planowanie, realizacja i analiza wyników kompleksowych kampanii przy wykorzystaniu kanałów Digital Marketingu,
  • prowadzenie działań z zakresu SEO i SEM,
  • wsparcie zespołu w innych działaniach z zakresu marketingu online i marketingu mobilnego na platformach zewnętrznych i wewnętrznych.
Od kandydatów
oczekujemy
  • znajomości narzędzi marketingu internetowego, w tym HTML/CSS/Bootstrap, WordPress i narzędzi analitycznych Google Analytics i Adobe Analytics w stopniu pozwalającym na zarządzanie treścią aplikacji i tworzenie podstawowych kreacji,
  • doświadczenia w tworzeniu i utrzymywaniu stron internetowych oraz kanałów social media (zwłaszcza Linkedin, Youtube, Facebook),
  • doświadczenia w wykorzystywaniu kanałów Digital Marketingu w kampaniach promocyjnych i reklamowych,
  • mile widziana znajomość środowiska Adobe AEM i Microsoft SharePoint,
  • dodatkowym atutem będzie znajomość Adobe Premiere i Photoshop,
  • praktycznej znajomości SEO/SEM, web usability i web accessibility,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • samodzielności, bardzo wysokiej dokładności i staranności oraz dobrej organizacji pracy,
  • umiejętności i chęci szybkiego uczenia się,
  • zaangażowania w pracę.
Dlaczego warto
pracować w KPMG?
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • prestiż
  • stała możliwość nauki i rozwoju
  • stabilne zatrudnienie
  • dobra
    atmosfera
  • szacunek do indywidualności
  • zbalansowany czas pracy
  • jasna ścieżka kariery
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • ciekawe i innowacyjne projekty

•  wolontariat pracowniczy •  program Corporate Wellness Care&Stay •  nowoczesna przestrzeń biurowa •  masaże w biurze •  15 dofinansowanych sekcji sportowych •  imprezy integracyjne •  świeże owoce •  ubezpieczenie na życie •  bilety do kina i teatru •  karta multisport •  prywatna opieka zdrowotna •  przyjazne wprowadzenie do firmy •  wsparcie kolegów i przełożonych

aplikuj!

generationkpmg.pl

kariera.kpmg.pl

KPMG Sp. z o.o., Dział Human Resources, ul. Inflancka 4A, 00-189 Warszawa

© 2019 KPMG Sp. z o.o. jest polską spółką z ograniczoną odpowiedzialnością i członkiem sieci KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Cooperative („KPMG International”), podmiotem prawa szwajcarskiego. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Poznaj

KPMG

KPMG to międzynarodowa sieć firm audytorsko-doradczych.

Od 26 lat świadczymy w Polsce usługi z zakresu audytu, doradztwa podatkowego oraz szeroko pojętego doradztwa biznesowego dla polskich i międzynarodowych firm oraz instytucji ze wszystkich sektorów gospodarki. Kompleksowe usługi prawne świadczy stowarzyszona z KPMG Kancelaria prawnicza D.Dobkowski.

Naszą przewagą jest wiedza ponad 189 000 pracowników w 152 krajach. W biurach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Gdańsku, Łodzi i we Wrocławiu zatrudniamy łącznie ponad 1800 osób.

Specjalista ds. e-marketingu jest odpowiedzialny za wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w sieci. Zajmuje się on również tworzeniem kampanii reklamowych oraz badaniem efektywności podejmowanych działań. Często zajmuje się on również tworzeniem newsletterów oraz mailingów. Do jego zadań należy śledzenie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań. ...
Praca Specjalista ds. e-marketingu