Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    15 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy

Digital Marketing Manager

AmRest Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
4543 dni temu

 AmRest Holdings SE (AmRest, WSE: EAT) is the largest independent restaurant operator in Central and Eastern Europe. Since 1993 we've been building a portfolio of well recognized power brands such as KFC, Pizza Hut, Burger King and Starbucks based on solid franchise and joint venture partnerships. AmRest owns La Tagliatella brand which is being developed as Company operated restaurants as well as franchised stores in Spain, Germany, France, the USA and China. From December 2012, AmRest started business with Blue Horizon- the owner of 11 restaurants: Blue Frog and KAAB located in China. The headquarters of AmRest are located in Wroclaw, Poland. From Wroclaw, AmRest operates almost 700 category leading Quick Service and Casual Dining restaurants. Through our "WSZYSTKO JEST MOŻLIWE!" culture, over 15 thousand AmRest employees deliver craveable taste and exceptional service at affordable prices every day.



Digital Marketing Manager
Place of work: Wrocław
Ref. No : WMM/PRACA/06/13


Our Promise:
  • To be part of an international, dynamic and fast developing Team.
  • A unique culture of openness, customer focus where “Everything is possible” and where bureaucracy and politics have no place.
  • Accelerated professional and personal development driven by meaningful challenges.
Job Purpose:


Drive customer engagement and loyalty through satisfying the needs of on-line consumers and offering them unique digital experience.

Your Challenges:
  • Develops and executes digital marketing strategies to maximize conversion and increase sales for the business.
  • Acts as an advocate and expert in new digital technologies, develops strategic understanding of customers’ needs and expectations in order to drive maximum engagement and desired on-line reputation of AmRest brands.
  • Works with web analytic programs to create reports and share key performance insights to ensure maximum ROI.
  • Oversees loyalty and CRM programs, builds customer acquisition programs to drive database growth.
  • Develops internal process for communication and partnership with cross-functional teams from AmRest countries.
  • Ensures cross-teaming between the digital service agencies, advertising agencies, media and technology vendors to support holistic execution of brand strategies and top-level delivery to the customers.
  • Recommends and manages annual digital marketing budget for all brands.
  • Provides professional guidance to the team and develops competency level throughout the organization.
Requirements:
  • Proven experience in delivering effective and innovative digital & social campaigns.
  • Minimum 7 years of professional experience (including online marketing experience or internet background, preferably in foodservice or retail -min. 4 years).
  • Excellent knowledge of web technologies.
  • Reporting and data analysis experience.
  • Excellent communication and writing skills.
  • Customer-orientation.
  • Results orientation.
  • Fluent English.
  • Good computer skills and knowledge of MS Office.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb bieżącej i przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.”

Administratorem danych jest AmRest Sp. z o.o. z siedzibą przy pl. Grunwaldzkim 25-27, 50-356 Wrocław. Dane osobowe podane w ankiecie przetwarzane są w celu rekrutacyjnym (tj. w związku z bieżącą rekrutacją i przyszłymi). Każdemu kandydatowi przysługuje prawo wglądu do jego danych osobowych i możliwość ich poprawiania, a podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do tego by można je było przetwarzać w ww. celu.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    15 godz.
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...