Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...
Zobacz więcej ofert pracy

Digital Marketing Manager

CCC S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
1961 dni temu

CCC niekwestionowany lider na rynku obuwniczym.

W związku z szeroką ekspansją proponujemy zatrudnienie na stanowisku:

Digital Marketing Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Szukamy osób, które:
  • posiadają doświadczenie na podobnym stanowisku w branży modowej,
  • posiadają doświadczenie na stanowisku managerskim, w szczególności związanym z zarządzaniem pracą działu digitalowego - po stronie klienta, agencji lub domu mediowego,
  • w poprzednich rolach były odpowiedzialne za tworzenie contentu,
  • posiadają wykształcenie wyższe, najchętniej w kierunku marketingu lub zarządzania,
  • są otwarte oraz bez problemu nawiązują relacje,
  • są kreatywne, dobrze czują się w pracy koncepcyjnej,
  • z łatwością odnajdują się w pracy zespołowej, a przy tym są silnie zorientowane na cel,
  • posiadają prawo jazdy kat. B,
  • znają język angielski na bardzo dobry poziomie w mowie i piśmie.

Co będziesz robić:

  • organizować i nadzorować wszystkie procesy kreatywne oraz digitalowe, a także odpowiadać za produkcję sesji zdjęciowych,
  • odpowiadać za influencer marketing (między innymi koordynacja działań na poziomie mikro- i makroinfluencerów na różnych kanałach (w tym Instagram, Tik Tok),
  • prowadzić działania komunikacyjne dla wszystkich kanałów cyfrowych, w tym płatne działania w social mediach oraz kampanie digitalowe,
  • odpowiadać za content/treści w mediach digitalowych,
  • odpowiadać za digitalizację w ramach salonów CCC (ekrany LED, e-size.me),
  • współpracować z showroomem w zakresie tworzenia materiałów lifestyle’owych i modowych: pokazy, sesje, aktywacje i inne,
  • współpracować z tymi działami e-Commerce, CRM oraz zespołem marketingu operacyjnego w realizacji codziennych potrzeb biznesowych.

Dodatkowe korzyści dla Ciebie:

  • zatrudnienie w międzynarodowej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjne warunki finansowe,
  • możliwość uczestnictwa w kursie językowym,
  • możliwość przystąpienia do prywatnego ubezpieczenia na życie,
  • dodatkowe benefity w postaci kart rabatowych na zakupy w sieci CCC oraz w sklepie internetowym eobuwie.pl
  • krótsze piątki
  • bezpłatna prywatna opieka medyczna

W CCC umowa o pracę, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna i karty rabatowe to standard.


Szukamy osób, które:
  • posiadają doświadczenie na podobnym stanowisku w branży modowej,
  • posiadają doświadczenie na stanowisku managerskim, w szczególności związanym z zarządzaniem pracą działu digitalowego - po stronie klienta, agencji lub domu mediowego,
  • w poprzednich rolach były odpowiedzialne za tworzenie contentu,
  • posiadają wykształcenie wyższe, najchętniej w kierunku marketingu lub zarządzania,
  • są otwarte oraz bez problemu nawiązują relacje,
  • są kreatywne, dobrze czują się w pracy koncepcyjnej,
  • z łatwością odnajdują się w pracy zespołowej, a przy tym są silnie zorientowane na cel,
  • posiadają prawo jazdy kat. B,
  • znają język angielski na bardzo dobry poziomie w mowie i piśmie.

Co będziesz robić:

  • organizować i nadzorować wszystkie procesy kreatywne oraz digitalowe, a także odpowiadać za produkcję sesji zdjęciowych,
  • odpowiadać za influencer marketing (między innymi koordynacja działań na poziomie mikro- i makroinfluencerów na różnych kanałach (w tym Instagram, Tik Tok),
  • prowadzić działania komunikacyjne dla wszystkich kanałów cyfrowych, w tym płatne działania w social mediach oraz kampanie digitalowe,
  • odpowiadać za content/treści w mediach digitalowych,
  • odpowiadać za digitalizację w ramach salonów CCC (ekrany LED, e-size.me),
  • współpracować z showroomem w zakresie tworzenia materiałów lifestyle’owych i modowych: pokazy, sesje, aktywacje i inne,
  • współpracować z tymi działami e-Commerce, CRM oraz zespołem marketingu operacyjnego w realizacji codziennych potrzeb biznesowych.

Dodatkowe korzyści dla Ciebie:

  • zatrudnienie w międzynarodowej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • atrakcyjne warunki finansowe,
  • możliwość uczestnictwa w kursie językowym,
  • możliwość przystąpienia do prywatnego ubezpieczenia na życie,
  • dodatkowe benefity w postaci kart rabatowych na zakupy w sieci CCC oraz w sklepie internetowym eobuwie.pl
  • krótsze piątki
  • bezpłatna prywatna opieka medyczna

W CCC umowa o pracę, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna i karty rabatowe to standard.


 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Eksportowego (FMCG)

    Lotte Wedel Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Opracowywanie i egzekucja strategii marketingowej oraz tworzenie brand-planów dla wybranych kategorii produktowych na rynkach eksportowych. Aktywne współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej we...
  • Product Manager

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Rozwój marki zarówno w obszarze brand awareness, jak i realizacji planów sprzedażowych. Wdrażanie omnikanałowych kampanii i akcji marketingowych na rynek polski i zagraniczny, w kanale tradycyjnym i digital. Planowanie i realizacja kampanii marketingowych. Przygotowanie...
  • Manager ds. Digital Marketingu

    Transgourmet Polska   Poznań    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Twoim zadaniem będzie zarządzanie poniższymi obszarami strategia komunikacji online dla poszczególnych obszarów działania firmy, wyznaczanie celów i KPI dla kanałów online oraz nadzór nad ich realizacją, planowanie, przeprowadzanie i ocena kampanii online: display, performance, VOD, SM i...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków Budowa i rozwój strategii obecności marek z Grupy Merito w mediach społecznościowych (Meta, LinkedIn, X, YouTube, Tik-Tok etc.) oraz rozwój o nowe kanały. Realizacja opracowanej strategii: wdrażanie planów, śledzenie trendów, elastyczne reagowanie na zmiany,...
  • Menedżer ds. Marketingu

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Kreowanie, planowanie i realizacja działań marketingowych spójnych z wizerunkiem naszej firmy i spółek, Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym, zarządzanie social mediami (Facebook, LinkedIn, Instagram), tworzenie treści: postów, artykułów, materiałów...
  • Kierowniczka / Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i koordynacja działań marketingowych zgodnych z wizerunkiem wszystkich marek w Grupie. Zarządzanie budżetem marketingowym. Prowadzenie mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Instagram). Tworzenie treści: postów, artykułów i materiałów...