Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Digital Marketing Technology Analyst
Job location: Warszawa
Nr ref.: 2-13-41777/PC
Dla Naszego Klienta, prestiżowej firmy prawniczej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Digital Marketing Technology Analyst
miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
Digital Marketing Technology Analyst
miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- Dokonywanie aktualizacji danych z treścią na stronie internetowej firmy i mikrostrony
- Pomoc w kompilacji, uruchomieniu i utrzymaniu mikrostron i blogów za pomocą WordPress
- Formatowanie, optymalizacja i dystrybucja kampanii e-mail marketingu
- Wspieranie realizacji kampanii w mediach społecznościowych, m.in. LinkedIn, Twitter i innych kanałach
- Pomoc w tworzeniu, analizie i interpretacji raportów za pomocą Google Analytics, CRM, e-mail marketingu i mediów społecznościowych oraz platform zarządzania
- Przedstawianie zaleceń co do poprawy systemów departamentu, procesów i procedur biznesowych
- Prowadzenie prezentacji i szkoleń.
Requirements:
Wymagane umiejętności i doświadczenie:
- minimum 3 lata doświadczenia związanego z marketingiem cyfrowym
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jest warunkiem koniecznym
- Doświadczenie w pracy z Wordpress
- Atutem będzie praktyczna znajomość HTML
- Znajomość narzędzi analitycznych, badań i raportów
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel, Outlook, Word)
- Wysoki poziom analitycznego, logicznego myślenia
- Umiejętność współpracy z innymi oraz równoczesna samodzielność w działaniu.
Benefits:
Nasz Klient oferuje:
- Umowę o prace na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia jej na czas nieokreślony
- Możliwość pracy w prestiżowym, międzynarodowym środowisku
- Indywidualnie dobrany zestaw szkoleń i certyfikacji
- Ambitne, ciekawe zadania
- Nowoczesny biurowiec w centrum Warszawy
- Benefity (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".