Digital Trends Specialist (Foresights)

Żabka Polska S.A.

Poznań

142 dni temu

Digital Trends Specialist (Foresights)
Miejsce pracy: Poznań

Żabka Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod markami Żabka i Freshmarket. To niemal 20 lat doświadczenia, 5000 placówek, 5 Centrów Logistycznych i przede wszystkim ludzie, którzy dzięki swoim pomysłom i indywidualnemu spojrzeniu na rzeczywistość mają niebagatelny wpływ na rozwój firmy.


Szukamy osoby, która połączy zdolności badacza rynku i cyfrowego etnografa z psychologią oraz ekonomią behawioralną i dołączy do zespołu rozwijającego aplikację mobilną Żabki (żappka). Zadaniem kandydata będzie dostarczanie syntetycznej informacji o istotnych na dziś trendach, opa także wczesne wyłapywanie sygnałów wskazujących dalekosiężne kierunki zmian
w zachowaniach konsumenckich (foresight). Poszukiwana osoba będzie odpowiadała też za przekładanie pozyskanej wiedzy na konkretne działania, np. wskazanie funkcjonalności aplikacji mobilnej, które zwiększą zaangażowanie lub lojalność użytkowników.

Twoje zadania:
  • wskazywanie dalekosiężnych kierunków rozwoju cyfrowego Żabki (foresight) oraz współudział w tworzeniu procesu innowacji digitalowych
  • prowadzenie analiz typu „desk research”
  • odkrywanie i wdrażanie mechanizmów behawioralnych zwiększających zaangażowanie oraz lojalność użytkowników aplikacji mobilnej żappka (np. grywalizacja)
  • dostarczanie syntetycznych i gotowych do wdrożenia rekomendacji biznesowych (actionable insights)
  • ocena efektywności podejmowanych działań (np. przez testy A/B, ocenę KPI)
  • reprezentowanie perspektywy klienta podczas projektowania cyfrowych rozwiązań dla konsumentów
  • bliska współpraca z resztą organizacji, w szczególności z pozostałymi członkami zespołu rozwijającego aplikację mobilną oraz zespołem consumer insights

Wymagamy od Ciebie:

  • ukończenia studiów wyższych (preferowane kierunki: etnografia, antropologia, socjologia, psychologia, kongnitywistyka)
  • 3-letniego doświadczenia na stanowiskach w obszarze foresight, strategii, UX, analiz, badań rynku, insights po stronie agencji lub po stronie klienta
  • umiejętności wnioskowania na bazie wielu źródeł danych, w tym badań jakościowych, ilościowych  i analiz klienta
  • otwartości umysłu, ciekawości świata i natury człowieka
  • chęci podejmowania własnej inicjatywy i samodzielności w prowadzeniu projektów (od identyfikacji potrzeb do wypracowania planu działania) 
  • zdolności analitycznych, strategicznego myślenia oraz umiejętności priorytetyzacji zadań
Oferujemy:
  • perspektywę rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem sieci sklepów typu convenience
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia
  • lokalizację biura w centrum Poznania
  • wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)
  • przyjazną, nieformalną atmosferę pracy
zabkapolska.pl

Poznaj

Żabka Polska Sp. z o.o.

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka.

Poznaj stanowisko: Analityk Rynku 
W najprostszym, akademickim ujęciu praca analityka rynku skupia się wokół badania i analizowania danych mających wyłonić zależności między aktualnym popytem, podażą i ceną danych dóbr lub usług. Informacje te wraz z odpowiednią interpretacją mogą posłużyć w kreowaniu strategii sprzedażowej firmy lub przedsiębiorstwa, opracowywaniu kampanii reklamowych, cennika produktów i usług, określaniu grupy docelowej i wielu ...
Praca Analityk Rynku