Najnowsze oferty pracy

  • Konsultant Biura Obsługi Klienta

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 132    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymi; Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów firmy Symfonia; Udzielanie informacji o ofercie oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez klientów oraz partnerów;...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów i prezentacja oferty firmy. Analiza potrzeb klientów oraz rekomendowanie najlepszych produktów i usług. Przygotowywanie ofert handlowych po konsultacjach z klientami. Prace administracyjne oraz raportowanie wyników w CRM.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów zainteresowanymi ofertą firmy; Analiza potrzeb klienta i rekomendacja najlepszych rozwiązań; Wysyłanie ofert handlowych po rozmowie z klientem; Raportowanie danych w CRM; Prace administracyjne;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 132    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie; Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących problemów klientów; Przestrzeganie standardów jakościowych i efektywność wykonania zadań; Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy.
  • Opiekun zespołu pracowników (język niemiecki)

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Obsługa zapytań oraz utrzymywanie kontaktu z pracownikami na miejscu; Organizacja grafików pracy i zarządzanie sprawami administracyjnymi; Utrzymywanie kontaktu z kontrahentami w języku niemieckim; Dbanie o zakwaterowanie, ewidencję obecności i planowanie urlopów;
  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  tymczasowa/dodatkowa / część etatu   31,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
  • Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego; Kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików; Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie...
  • Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów; Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny; Budowanie pozytywnych relacji z klientami; Współpraca z zespołem oraz realizacja wspólnych celów operacyjnych;
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta 

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa, Mokotów, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące) Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta Budowanie i utrzymywane pozytywnych i profesjonalnych relacji z Klientem
  • Specjalista ds. koordynacji pracowników z językiem niemieckim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Bieżący kontakt telefoniczny i mailowy z osobami pracującymi na terenie Niemiec; Koordynowanie grafików oraz zarządzanie urlopami i zastępstwami; Wsparcie klientów niemieckojęzycznych – szybkie reagowanie na potrzeby i pytania; Utrzymywanie i aktualizacja wewnętrznej...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Warszawa
Doradca / Doradczyni Klienta ds. Obsługi Posprzedażowej

Doradca / Doradczyni Klienta ds. Obsługi Posprzedażowej

IKEA Retail sp. z o.o.
Warszawa, Okęcie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
17 dni temu
Dołącz do zespołu IKEA Warszawa, Okęcie

Doradca/ Doradczyni Klienta ds. Obsługi Posprzedażowej
(pełny etat)

IKEA Retail, Zdalne Miejsce Spotkań z Klientami, Warszawa, Okęcie

Nie lubisz zostawiać pytań bez odpowiedzi? Dołącz do teamu i pracuj w ramach nowo rozwijanego Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami. Nasz zespół cały czas się powiększa, dlatego poszukujemy osób, które lubią wyzwania, cenią sobie kontakt z ludźmi i chcą na co dzień pomagać klientom i klientkom w realizacji marzeń o pięknym i funkcjonalnym domu. Tu, w Zdalnym Miejscu Spotkań z Klientami, jest dla Ciebie miejsce! 

O STANOWISKU: 

Jako Doradca/Doradczyni Klienta ds. Obsługi Posprzedażowej będziesz obsługiwać połączenia przychodzące od Klientów Zdalnego Miejsca Spotkań z Klientami. Nie martw się, przeszkolimy Cię i otrzymasz od nas sprzęt potrzebny do pracy!

TWOJE PRZYSZŁE ZADANIA:
  • obsługa przychodzących kontaktów reklamacyjnych w wybranym przez klientów IKEA kanale komunikacji: telefon
  • analizowanie zgłoszonych przez klientów spraw reklamacyjnych, rejestrowanie nowych zgłoszeń dotyczących reklamacji produktów i usług oraz proponowanie dopasowanych do danej sytuacji rozwiązań,
  • pomocne i przyjazne podejście do klientów zmierzające do rozwiązywania zgłoszenia,
  • przyjmowanie, weryfikowanie i zapisywanie informacji od klienta w odpowiednich systemach (konieczna dobra znajomość obsługi komputera).
O TOBIE:
  • masz doświadczenie w obsłudze klienta oraz pracy na kilku programach komputerowych równolegle (mile widziane doświadczenie w pracy w call/contact center),
  • swobodnie komunikujesz się w języku polskim,
  • lubisz produkty IKEA oraz interesujesz się wystrojem wnętrz,
  • masz gotowość do pracy zmianowej w dni robocze i weekendowe dni handlowe między 08:00 a 19:00 (zapewniamy 2 weekendy wolne w miesiącu),
  • masz gotowość do udziału w 1,5 miesięcznym szkoleniu wdrożeniowym w biurze w Warszawie przy Al. Krakowskiej 61.
W RAMACH PEŁNEGO ETATU CZEKAJĄ NA CIEBIE:
  • umowę o pracę na 3-miesięczny okres próbny, przedłużaną następnie na czas nieokreślony po pozytywnej ocenie przełożonego,
  • możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia i uzyskaniu pozytywnej rekomendacji przełożonego,
  • comiesięczne dofinansowanie do posiłków (karta lunchowa),
  • 15% zniżkę pracowniczą na zakupy w IKEA,
  • rozszerzony pakiet opieki medycznej Medicover,
  • kartę Multisport,
  • dodatkowe wynagrodzenie za każdą godzinę przepracowaną w nocy lub w weekend,
  • punkty do wydania w kafeterii np. na kino, zakupy, restauracje, wycieczki,
  • darmowy dostęp do platformy umożliwiającej naukę języków obcych,
  • przelew, kartę upominkową IKEA lub kartę przedpłaconą na zakupy świąteczne, z okazji ślubu, jubileuszu pracy, urodzenia/przysposobienia/przyjęcia na wychowanie dziecka Pracownika,
  • 26 (zamiast ustawowych 20) dni urlopu na start dla wszystkich, po podpisaniu umowy na czas nieokreślony,
  • dodatkowe dni wolne urlopu ojcowskiego IKEA z okazji narodzin lub adopcji dziecka,
  • premię roczną uznaniową zależną od wyników IKEA,
  • prywatny plan emerytalny (PPE),
  • ubezpieczenie na życie (NNW),
  • kredyt 0% na zakupy w IKEA,
  • Program Wsparcia Pracownika: dostęp do konsultacji ze specjalistami w ramach wsparcia osobistego, prawnego, finansowego i zdrowotnego (Infolinia 24/7 oraz indywidualne sesje),
  • grafiki przekazywane z wyprzedzeniem.
 

Poznaj

IKEA Retail sp. z o.o.

Wizją IKEA jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi. Naszą ideą biznesową jest oferowanie szerokiego asortymentu funkcjonalnych i dobrze zaprojektowanych artykułów wyposażenia domu, w cenach tak niskich, by jak najwięcej ludzi mogło sobie na nie pozwolić.

Ciężko pracujemy, by móc oferować naszym klientom wysoką jakość w przystępnych cenach. Jest to możliwe dzięki optymalizacji całego łańcucha wartości, budowanie długotrwałych relacji z dostawcami, inwestowaniu w zautomatyzowaną produkcję oraz produkowanie dużych wolumenów. Nasza wizja to coś więcej niż wyposażenie domu. Chcemy polepszać jakość codziennego życia wszystkich ludzi, na których nasza firma ma wpływ.

Podobne oferty

  • Konsultant Biura Obsługi Klienta

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 132    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami wewnętrznymi; Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klientów firmy Symfonia; Udzielanie informacji o ofercie oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez klientów oraz partnerów;...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów i prezentacja oferty firmy. Analiza potrzeb klientów oraz rekomendowanie najlepszych produktów i usług. Przygotowywanie ofert handlowych po konsultacjach z klientami. Prace administracyjne oraz raportowanie wyników w CRM.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów zainteresowanymi ofertą firmy; Analiza potrzeb klienta i rekomendacja najlepszych rozwiązań; Wysyłanie ofert handlowych po rozmowie z klientem; Raportowanie danych w CRM; Prace administracyjne;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 132    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie; Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących problemów klientów; Przestrzeganie standardów jakościowych i efektywność wykonania zadań; Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy.
  • Opiekun zespołu pracowników (język niemiecki)

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Obsługa zapytań oraz utrzymywanie kontaktu z pracownikami na miejscu; Organizacja grafików pracy i zarządzanie sprawami administracyjnymi; Utrzymywanie kontaktu z kontrahentami w języku niemieckim; Dbanie o zakwaterowanie, ewidencję obecności i planowanie urlopów;
  • Telemarketer - telefoniczny kontakt z urzędnikami

    Private Corporate Consulting Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  tymczasowa/dodatkowa / część etatu   31,00 zł / godz. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
  • Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języka niemieckiego

    MAOBI Group   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego; Kontakt telefoniczny i mailowy z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików; Zarządzanie bazą pracowników tymczasowych oraz aspektami ich codziennej pracy na terenie...
  • Konsultant ds. obsługi klienta z językiem czeskim (kontakt mailowy i telefoniczny)

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących oraz odpowiadanie na zapytania e-mailowe od klientów; Udzielanie rzetelnych informacji i rozwiązywanie zgłoszeń w sposób profesjonalny; Budowanie pozytywnych relacji z klientami; Współpraca z zespołem oraz realizacja wspólnych celów operacyjnych;
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta 

    Polenergia Fotowoltaika S.A.   Warszawa, Mokotów, ul. Szturmowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  rekrutacja online
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące) Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta Budowanie i utrzymywane pozytywnych i profesjonalnych relacji z Klientem
  • Specjalista ds. koordynacji pracowników z językiem niemieckim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Bieżący kontakt telefoniczny i mailowy z osobami pracującymi na terenie Niemiec; Koordynowanie grafików oraz zarządzanie urlopami i zastępstwami; Wsparcie klientów niemieckojęzycznych – szybkie reagowanie na potrzeby i pytania; Utrzymywanie i aktualizacja wewnętrznej...