Credit Agricole Bank Polska S.A. zatrudnia około 5 tysięcy pracowników, którzy wspólnie realizują nasze zobowiązania wobec klientów: wiarygodność, profesjonalizm, przyjazność i dostępność. Jesteśmy częścią francuskiej grupy finansowej Crédit Agricole o ponad 100-letniej tradycji. Grupa działa na terenie 70 krajów i jest jednym z dziesięciu największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
- telefoniczna obsługa Klientów Banku
- realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta
- rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż dodatkowych produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb
- budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
Jeśli:
- potrafisz aktywnie słuchać i lubisz rozmawiać z ludźmi
- jesteś osobą komunikatywną i pozytywnie nastawioną wobec innych
- chcesz zdobyć dogłębną wiedzę na temat produktów bankowych
- masz minimum średnie wykształcenie
- posiadasz umiejętność obsługi komputera
- umowę o pracę
- elastyczne godziny pracy
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej instytucji finansowej
- profesjonalny system szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych
- motywujący model wynagrodzenia (podstawa + premia)
- możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
- atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie)

Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.