- współtworzenie strategii sprzedażowej dla przydzielonego portfela klientów
- aktywne docieranie do nowych kontaktów telefonicznie i mailowo w celu umawiania spotkań konsultacyjnych
- analizowanie potencjału firm w portfelu oraz planowanie dalszych działań handlowych
- prowadzenie rozmów doradczych, aby proponować rozwiązania dopasowane do realnych potrzeb klientów
- realizacja indywidualnych celów sprzedażowych w środowisku nastawionym na wynik
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. C1)
- minimum rok doświadczenia w sprzedaży, w tym w pozyskiwaniu klientów i prowadzeniu procesów handlowych
- swoboda w kontaktach z decydentami oraz umiejętność prowadzenia wieloetapowych rozmów sprzedażowych
- dobra organizacja pracy i umiejętność obsługi wielu klientów jednocześnie
- otwartość na wskazówki, gotowość do szybkiego rozwijania kompetencji
- orientacja na cele oraz chęć osiągania wyników ponad plan
- dyspozycyjność do pracy w trybie wieczornym lub nocnym
- środowisko sprzyjające rozwojowi i nauce na każdym etapie kariery
- prywatną opiekę medyczną (w tym stomatologię i dopłatę do okularów)
- kartę Multisport
- dodatkowe dni urlopu rocznego
- szerokie możliwości podnoszenia kwalifikacji, m.in. dofinansowanie kursów językowych i szkoleń sprzedażowych
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
TTEC
At TTEC (formerly TeleTech), you can enjoy a fast-paced career that offers exciting professional development and career growth opportunities. Our dynamic and inclusive culture is based on a set of values that guide our relationships with clients, their customers, and each other.
Founded in 1982 and with 50,000 employees operating across six continents, we use a blend of technology and humanity to help clients provide a great experience to their customers, build customer loyalty, and grow their business. We are one of the fastest growing BPO Companies in the Polish market. Together, our two divisions (TTEC Digital and TTEC Engage) help brands make every interaction they have with a customer—whether it’s face-to-face, online, over the phone, on social media, or via a mobile app—simple, personal and exceptional! Not only will you have the chance to create amazing experiences for yourself, you’ll get to help create them for others.
One of the qualities we cherish most are loyalty and precision. We are incredibly devoted to personal approach and we try to satisfy everyone’s necessities. Thanks to our stable structure we created our values that we follow every day!