Credit Agricole Bank Polska S.A. zatrudnia około 5 tysięcy pracowników, którzy wspólnie realizują nasze zobowiązania wobec klientów: wiarygodność, profesjonalizm, przyjazność i dostępność. Jesteśmy częścią francuskiej grupy finansowej Crédit Agricole o ponad 100-letniej tradycji. Grupa działa na terenie 70 krajów i jest jednym z dziesięciu największych uczestników międzynarodowego rynku bankowego.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Jednostka organizacyjna: Centrala, Contact Center
Symb.ref.: DKFR/09/WR
- telefoniczna obsługa polskich oraz zagranicznych Klientów Banku (francuskojęzycznych)
- realizacja operacji bankowych zleconych przez Klienta
- rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klienta oraz sprzedaż dodatkowych produktów Banku dopasowanych do indywidualnych potrzeb
- budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi
- swobodne komunikowanie się w języku francuskim oraz polskim
- umiejętność aktywnego słuchania
- komunikatywność i pozytywnie nastawione wobec innych
- chęć poznania banku od podszewki i nauki produktów bankowych
- min. średnie wykształcenie
- umiejętność obsługi komputera
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwość zatrudnienia na część lub cały etat)
- elastyczne godziny pracy
- bezpłatne lekcje języka francuskiego
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w międzynarodowej instytucji finansowej
- motywujący model wynagrodzenia (podstawa + premia)
- system profesjonalnych szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych
- możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
- atrakcyjną ofertę produktów bankowych dla pracowników
- pracownicze ubezpieczenie grupowe
- prywatną opiekę medyczną
- program sportowo-rekreacyjny Multisport
- zniżki dla pracowników (gastronomia, kultura)
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.