Doradca Klienta Biznesowego

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Łódź

6 dni temu

Doradca Klienta Biznesowego
Miejsce pracy: Łódź
Twoja rola:
  • odpowiadasz za realizację indywidualnych celów biznesowych
  • zarządzasz przypisanym portfelem Klientów Biznesowych zlokalizowanym w kilku Placówkach Bankowych
  • nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji
  • trafnie identyfikujesz potrzeby i oczekiwania Klientów
  • sprzedajesz produkty dla firm
  • dbasz o najwyższe standardy obsługi Klienta
  • odpowiadasz za jakość dokumentacji kredytowej i sprzedawanych kont firmowych
Twój zespół:

Będziesz pracować w zespole kilkunastu Doradców Klienta Biznesowego działających na przydzielonym obszarze. Realizację swoich celów i zadań będziesz raportować do Menadżera Klienta Biznesowego. W działaniu będą Cię wspierać odpowiednie jednostki w centrali.

 

Twoje doświadczenie i umiejętności
  • masz min. dziewięć miesięcy doświadczenia w obsłudze Klienta Biznesowego
  • Twoja skuteczność w działaniu jest poparta sukcesami sprzedażowymi
  • masz wiedzę z zakresu produktów dedykowanych firmom
  • jesteś zorientowany na realizację celów sprzedażowych
  • Twoją mocną stroną jest planowanie i organizacja pracy oraz dbałość o satysfakcję Klienta
  • masz wykształcenie wyższe lub studiujesz
  • masz aktywne prawo jazdy kategorii B
  • mile widziana gotowość do użytkowania samochodu prywatnego do celów służbowych
W zamian oferujemy:
  • Karta Multisport
  • Opieka medyczna
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Rabatowy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk „Aplikuj” lub wysłanie dokumentów aplikacyjnych z podanym symb. ref. w temacie e-maila na adres rekrutacja@credit-agricole.pl.

Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, pl. Orląt Lwowskich 1, 53-605, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Poznaj

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Nie wymagamy doświadczenia w branży bankowej. Dla nas ważne jest, że jesteś specjalistą w swojej dziedzinie i chcesz się uczyć nowych rzeczy! Bank Credit Agricole należy do międzynarodowej grupy finansowej działającej na terenie 50 krajów na całym świecie. W Polsce zatrudniamy 4500 pracowników. Jesteśmy Bankiem Uniwersalnym oferujemy klientom indywidualnym, małym i średnim firmom, rolnikom oraz korporacjom kompleksową ofertę produktów i usług bankowych. Nasze działania koncentrujemy na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym i rzetelnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze.

Proces rekrutacji

Przygotuj się i daj się poznać!

Rozmowa kwalifikacyjna jest ważnym elementem procesu, przed tym jednak warto się do niej dobrze przygotować.

Poznaj organizację – postaraj się zebrać jak najwięcej informacji na temat firmy. Jeśli aplikujesz do placówki bankowej – zapoznaj się z ofertą produktową, jeśli aplikujesz do marketingu – przejrzyj ostatnie kreacje przygotowane przez firmę,

Poznaj ogłoszenie – z ogłoszenia możesz wyczytać co najmniej kilka pytań, które może zadać Ci rekruter,

Poznaj siebie – przypomnij sobie wszystkie Twoje sukcesy, doświadczenia, usystematyzuj informacje o sobie,

Przed rozmową – zaplanuj na spokojnie dojazd na rozmowę, po co niepotrzebnie stresować się ewentualnym spóźnieniem :)

Pozytywne nastawienie przede wszystkim!

KrokAnaliza aplikacji
KrokTesty umiejętności
KrokRozmowa z rekruterem
KrokWitamy na pokładzie
Doradca klienta, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za bezpośrednią obsługę klientów banku lub instytucji finansowej, mającą na celu dobór oferty dopasowanej do potrzeb danego odbiorcy. W zależności od specjalizacji danego stanowiska, doradca może przyjmować klientów indywidualnych lub korporacyjnych, w każdym jednak przypadku przedstawia im kompleksowe zestawienie produktów ...
Praca Doradca Klienta (bankowość)