Doradca Klienta Biznesowego
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: DKB/03/KR
Twoja rola
- odpowiadasz za realizację indywidualnych celów biznesowych
- zarządzasz przypisanym portfelem Klientów Biznesowych zlokalizowanym w kilku Placówkach Bankowych
- nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji
- trafnie identyfikujesz potrzeby i oczekiwania Klientów
- sprzedajesz produkty dla firm
- dbasz o najwyższe standardy obsługi Klienta
- odpowiadasz za jakość dokumentacji kredytowej i sprzedawanych kont firmowych
Twój zespół
Będziesz pracować w zespole kilkunastu Doradców Klienta Biznesowego działających na przydzielonym obszarze. Realizację swoich celów i zadań będziesz raportować do Regionalnego Dyrektora Sieci Sprzedaży MŚP i Agrobiznesu. W działaniu będą Cię wspierać odpowiednie jednostki w centrali.
Twoje doświadczenie i umiejętności
- masz min. dziewięć miesięcy doświadczenia w obsłudze Klienta Biznesowego
- Twoja skuteczność w działaniu jest poparta sukcesami sprzedażowymi
- masz wiedzę z zakresu produktów dedykowanych firmom
- jesteś zorientowany na realizację celów sprzedażowych
- Twoją mocną stroną jest planowanie i organizacja pracy oraz dbałość o satysfakcję Klienta
- masz wykształcenie wyższe lub studiujesz
- masz aktywne prawo jazdy kategorii B
- jesteś gotów do użytkowania samochodu prywatnego do celów służbowych (rozliczenie ryczałtem)
W zamian oferujemy:
- Karta Multisport
- Opieka medyczna
- System szkoleń i programów rozwojowych
- Dodatkowo: kultura, pasje oraz największy Klub Korzyści
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.