Doradca Klienta dla międzynarodowej marki modowej z językiem ukraińskim

Competence Call Center Sp. z o.o.

Gdańsk

6 dni temu

Chinosy, kamizelki i spodnie to znane i lubiane przez Ciebie słowa? Jeśli jesteś komunikatywny i otwarty
na rozmowy telefoniczne oraz kontakt pisemny z klientami, mamy dla Ciebie idealną pracę.


Zespół naszej lokalizacji Gdansk poszukuje aktualnie osób na stanowisko

Doradca Klienta dla międzynarodowej marki modowej z językiem ukraińskim
Miejsce pracy: Gdańsk

 

Twoje zadania:

  • Doradztwo i obsługa, jako pierwsza linia pomocy dla klientów i sklepów
  • Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania
  • Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub czat

Twój profil:

  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne z biegłą znajomością języka ukraińskiego (w mowie i
    piśmie)
  • Znajomość języka angielskiego mile widziana
  • Doświadczenie w Call Center lub w obsłudze klienta
  • Znajomość popularnych aplikacji komputerowych i internetowych
  • Zainteresowanie modą, również w obszarze produktowym
  • Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
  • Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
  • Elastyczne planowanie grafiku (praca w pełnym, niepełnym wymiarze godzin lub praca dla
  • studentów) dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
  • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
  • Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
  • Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i
  • darmowymi napojami i owocami
  • Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe

Zostań częścią naszego zespołu i aplikuj już teraz!

 

Nasz team HR, Aleksandra Kasperska i Małgorzata Redelbach, z chęcią odpowie na Twoje pytania pod numerem telefonu: +48 58 882-2888. Jeśli ta oferta pracy Cię zainteresowała wyślij swoją aplikację.

 

O nas:

Od momentu założenia w 1998 r. doskonała obsługa klienta jest naszą pasją, a zadowolenie klientów naszą misją. Jeśli szukasz miejsca, w którym lubisz pracować, gdzie koledzy stają się przyjaciółmi i gdzie możliwości awansu, również na arenie międzynarodowej, nie są pustymi obietnicami, zapraszamy do zespołu CCC.

Poznaj

Competence Call Center Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta