Zbieranie punktów nie kojarzy Ci się z szybką jazdą, ale z nagrodami oraz prezentami? Jeżeli do tego jesteś komunikatywny i niesienie pomocy sprawia Tobie radość, mamy dla Ciebie idealną pracę!
Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko
Doradca klienta dla PAYBACK na rynek niemiecki
Zaangażowany konsultant, który odpowiada na telefoniczne oraz pisemne zapytania klientów PAYBACK, największego i najbardziej popularnego niemieckiego programu lojalnościowego.
- Satysfakcja z obsługi klienta oraz empatia przy opracowywaniu różnorodnych zapytań klienta
- Komunikatywność wraz z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie
- Swobodna obsługa komputera
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
- Doświadczenie z marką PAYBACK będzie plusem
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
- Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
- Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
- Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
Poznaj
Competence Call Center member of TELUS International
About Us:
Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!
Who are we looking for?
Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!
Will knowing languages help me get hired?
Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.
Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.