Doradca klienta dla producenta kawy i sklepu internetowego z językiem niemieckim

Competence Call Center Sp. z o.o.

Gdańsk

15 dni temu

Jeśli klienci są entuzjastycznie nastawieni do twoich kompetencji i życzliwości na długo po kontakcie z Tobą, to CCC jest idealnym miejscem dla Ciebie. To wyjątkowy talent, aby sprawić, by ludzie czuli, że są w dobrych rękach. Jeśli szukasz pracy w obsłudze klienta o najlepszej jakości, mamy dla Ciebie idealną pracę.

 

Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko:

Doradca klienta dla producenta kawy i sklepu internetowego z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Jako pracownik CCC pracowałbyś w zespole obsługującym sklep internetowy Tchibo.

 

Twoje zadania:
  • Doradztwo i obsługa, jako pierwsza linia pomocy dla klientów
  • Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania
  • Wsparcie sklepu internetowego Tchibo
Twój profil:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1 (w mowie i piśmie)
  • Znajomość języka polskiego na poziomie C2 (w mowie i piśmie)
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w kontakcie z klientem
  • Wysoki poziom kompetencji komunikacyjnych
  • Swobodna obsługa komputera
  • Nastawienie na poszukiwanie rozwiązań
  • Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w teamie
  • Pozytywna i pewna siebie postawa
Oferujemy:
  • Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
  • Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
  • Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
  • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
  • Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
  • Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
  • Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
  • Prywatna opieka medyczna i zniżka na siłownię

 

Poznaj

Competence Call Center Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta