DB Schenker jest liderem w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego, powietrznego i morskiego.
W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 78 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Rola Doradcy klienta w DB Schenker polega na stacjonarnej (telefonicznej) sprzedaży usług logistycznych (transport lądowy, morski, lotniczy, kolejowy) do klientów z dedykowanego regionu. Jest to stanowisko samodzielne, z własnym budżetem sprzedażowym i portfelem klientów. Będzie dla Ciebie odpowiednie, jeżeli czujesz, że wygranie biznesu to coś, co napędza Cię do działania i potrafisz w otoczeniu rynkowym zidentyfikować oraz wykorzystać pojawiające się możliwości. W DB Schenker pracujemy etycznie, zgodnie z naszymi wartościami - Klient jest dla nas partnerem, a naszym celem jest dostarczyć wartość zarówno dla biznesu Klienta, jak i naszego. Pracujemy zespołowo, pomagamy sobie i szanujemy się wzajemnie. Jeżeli podzielasz te wartości, aplikuj :)
Zakres zadań:
- Proaktywne pozyskiwanie Klientów o określonym potencjale i rozwijanie sprzedaży u klientów istniejących poprzez oferowanie rozwiązań logistycznych dostosowanych do potrzeb Klientów,
- Zapewnienie klientom profesjonalnej obsługi poprzez właściwą identyfikację ich potrzeb oraz udzielanie rzetelnych i bieżących informacji handlowych,
- Budowanie trwałych relacji z klientami oraz realizacja własnych planów sprzedażowych.
- Przygotowywanie zestawień oraz raportów.
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w obszarze sprzedaży lub w branży TSL,
- Komunikatywność i otwartość,
- Szybkość w działaniu i podejmowaniu decyzji,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Dokładność i skrupulatność w prowadzeniu dokumentacji handlowej,
- Umiejętność budowania relacji sprzedażowych przez telefon,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym (B2),
- Znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel oraz Power Point.
- Posiadanie fachowej wiedzy na temat branży TSL oraz rynku konkurencji.
- Skuteczne wykorzystywanie social media/ social selling.
Nasza oferta:
- Umowa o pracę (wynagrodzenie podstawowe + premia),
- Możliwość rozwoju poprzez udział w projektach, szkoleniach i wymianę doświadczeń,
- Możliwość udziału w inicjatywach pracowniczych (wolontariat),
- Możliwość korzystania z ZFŚS,
- Możliwość dofinansowania nauki - kursy doszkalające, językowe czy studia,
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport,
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
- Możliwość dołączenia do pracowniczego programu emerytalnego PPE.