Świetną atmosferę, rozwój i wyzwania mamy w standardzie, a nasz team idealnie uzupełnią zarówno osoby z doświadczeniem, jak i te, które stawiają pierwsze kroki w świecie bankowości. Liczysz się Ty i Twoje zaangażowanie, bo każdy z nas jest inny, ale wszyscy tworzymy jeden Getin Noble Bank!
- obsługa Klientów (przedsiębiorstwa) w ramach połączeń przychodzących,
- przyjmowanie i realizowanie dyspozycji finansowych,
- dbanie o wysoką jakość prowadzonych rozmów,
- współpraca z kolegami i koleżankami z zespołu, przełożonym i innymi jednostkami w Banku.
- łatwo nawiązujesz relacje z ludźmi,
- lubisz pomagać innym,
- działasz z entuzjazmem i energią,
- jesteś dyspozycyjny do pracy zmianowej w dni powszednie
- posiadasz wykształcenie minimum średnie,
- znasz język angielski
- doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta korporacyjnego będzie dodatkowym atutem.
- umowę o pracę,
- system premiowy,
- kartę MultiSport,
- prywatną opiekę medyczną, dostęp do akcji w ramach funduszu socjalnego,
- pakiet szkoleń wstępnych i rozwojowych,
- pracę w nowoczesnym biurze od pon do pt, weekendy wolne.
w prestiżowych rankingach:
naszego zespołu!
Osoby zainteresowane naszą ofertą prosimy o przesłanie CV
na adres mailowy:
Poznaj
Getin Noble Bank S.A.
Jesteśmy bankiem z większościowym polskim kapitałem, a naszą ofertę kierujemy do klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych. Bankowość detaliczną reprezentuje marka Getin Bank, a zamożnych Klientów Bankowości Osobistej oraz Private Banking obsługujemy w ramach marki Noble Bank. Z naszych usług można korzystać w rozległej sieci oddziałów, za pośrednictwem Contact Center, bankowości internetowej oraz poprzez aplikację mobilną.