Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Ścisła współpraca z handlowcem i obsługa wspólnego portfela klientów. Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi (mail, telefon). Przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz dokumentacji przetargowej. Obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych i raportowanie.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Kontakt z nowymi klientami, przyjmowanie pierwszych zapytań i przekazywanie informacji do zespołu sprzedaży. Rozpoznawanie potrzeb klientów i koordynacja komunikacji między działem sprzedaży, Key Accountami a działem technicznym. Realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie ofert...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa; Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Ścisła współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi przydzielonego portfela klientów; Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna klientów i dokumentacji sprzedażowej; Przygotowywanie raportów, porównań ofert oraz...
Ścisła współpraca z handlowcem i obsługa wspólnego portfela klientów. Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi (mail, telefon). Przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz dokumentacji przetargowej. Obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych i raportowanie.
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami z segmentu dużych przedsiębiorstw
Rozpoznawanie potrzeb Klienta oraz negocjowanie warunków współpracy
Opracowywanie ofert obejmujących produkty i usługi Grupy ING
Aktywną sprzedaż produktów i usług bankowych
Realizację planu sprzedażowego
Od kandydatów oczekujemy:
Wykształcenia wyższego, preferowane ekonomiczne lub finansowe
Doświadczenia w obsłudze Klienta Instytucjonalnego (warunek konieczny)
Doświadczenia w zakresie sprzedaży produktów i usług finansowych
Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
Umiejętności inicjowania i podtrzymywania dobrych relacji
Zdolności analitycznego myślenia i generowania niestandardowych rozwiązań
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Ścisła współpraca z handlowcem i obsługa wspólnego portfela klientów. Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi (mail, telefon). Przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz dokumentacji przetargowej. Obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych i raportowanie.
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 dni
Kontakt z nowymi klientami, przyjmowanie pierwszych zapytań i przekazywanie informacji do zespołu sprzedaży. Rozpoznawanie potrzeb klientów i koordynacja komunikacji między działem sprzedaży, Key Accountami a działem technicznym. Realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie ofert...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Austria
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Zakres obowiązków Kontakt z nowymi klientami: Przyjmujesz pierwsze zamówienia i opiekujesz się naszymi klientami od samego początku. Uzyskaną wiedzę przekazujesz zespołom sprzedaży celu kontynuowania doradztwa; Obsługa klientów: Znasz wszystkie potrzeby i wymagania klientów i pełnisz...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym...
Ścisła współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi przydzielonego portfela klientów; Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi mailowo i telefonicznie; Bieżąca obsługa administracyjna klientów i dokumentacji sprzedażowej; Przygotowywanie raportów, porównań ofert oraz...
Ścisła współpraca z handlowcem i obsługa wspólnego portfela klientów. Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi (mail, telefon). Przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz dokumentacji przetargowej. Obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych i raportowanie.