Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podlaskie Suwałki
Doradca klienta korporacyjnego

Doradca klienta korporacyjnego

PKO Bank Polski
Suwałki
praca stacjonarna
3055 dni temu
Doradca klienta korporacyjnego
Północno-Wschodni Regionalny Oddział Korporacyjny w Białymstoku

Miejsce pracy: Suwałki

Nr ref.: BID/130/07/2017

Główne zadania:

• realizację wyznaczonych zadań sprzedażowych, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku
• nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, rozpoznawanie ich potrzeb
• rozpoznawanie potrzeb obecnych klientów oraz poszerzanie zakresu współpracy, w szczególności poprzez sprzedaż im nowych produktów i budowanie z nimi trwałych relacji
• zarządzanie portfelem klienta w celu maksymalizacji zysku, z uwzględnieniem jakości portfela transakcji kredytowych tego klienta
• reprezentowanie Banku wobec klientów przydzielonego portfela oraz koordynowanie kontaktów z tymi klientami innych pracowników ROK, Banku lub podmiotów Grupy Kapitałowej Banku
• przyjmowanie i weryfikację wniosków oraz informacji pozyskiwanych od klienta
• prezentację materiałów na posiedzeniu właściwego komitetu kredytowego, podejmowanie decyzji oraz podpisywanie umów, zgodnie z kompetencjami
• pozyskiwanie od klientów dokumentów i informacji na potrzeby identyfikacji ekspozycji kredytowych zagrożonych utratą wartości i ustalania wysokości odpisów aktualizujących oraz klasyfikacji ekspozycji kredytowych i ustalania poziomu rezerw celowych
• udział w akcjach promocyjnych związanych ze sprzedażą produktów
• wykorzystywanie kontaktów biznesowych do pozyskiwania klientów rynku detalicznego, przekazywanie ich do obsługi właściwym komórkom organizacyjnym oddziału oraz współpracę w zakresie tej obsługi, na zasadach ustalonych odrębnie

Oczekujemy:

• wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: ekonomia, bankowość, finanse, prawo)
• doświadczenia zawodowego w sektorze usług finansowych min. 2 lata
• doświadczenia w obsłudze klientów korporacyjnych lub małych i średnich przedsiębiorstw
znajomości produktów i usług oferowanych przez Bank klientom bankowości korporacyjnej
znajomości rynku korporacyjnego i małych i średnich przedsiębiorstw w regionie
• znajomości technik sprzedaży i obowiązujących standardów obsługi klienta oraz umiejętność ich stosowania w praktyce
• umiejętności rozpoznawania potrzeb klientów, tworzenia właściwych relacji z klientami oraz negocjacji
• znajomości zagadnień z zakresu finansowania działalności gospodarczej, analizy sytuacji ekonomiczno-finansowej
• umiejętności analizowania danych, przepisów prawnych
• prawa jazdy kat. B
• komunikatywnej znajomości języka angielskiego (mile widziane)

Oferujemy:

• umowę o pracę w największym Banku w Polsce, bo wiemy jak ważne jest bezpieczeństwo zatrudnienia
• stałe wynagrodzenie oraz premię zależną od Twoich wyników, bo chcesz mieć wpływ na to, ile zarabiasz
• elastyczny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku po fundusz emerytalny, bo lubisz mieć wybór
• prywatną, ogólnopolską opieką zdrowotną, bo zdrowie jest najważniejsze
• profesjonalny systemem szkoleń, bo zależy nam na Twoim rozwoju
Dołącz do nas lub poleć nas swoim znajomym

pko, bank, bp

Zgłoszenia (CV) prosimy wysyłać za pomocą przycisku:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez PKO Bank Polski S.A. zawartych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko na które, niniejszym aplikuję.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez PKO Bank Polski S.A. i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego S.A. do potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji.

W dowolnym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania wszystkich lub wybranych z powyższych zgód. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH


Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych) informujemy, że:

1. Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000026438, NIP: 525-000-77-38, REGON: 016298263, kapitał zakładowy (kapitał wpłacony) 1 250 000 000 zł, infolinia: 800 302 302, zwana dalej „PKO Bankiem Polskim SA” lub „Bankiem”.

2. Inspektor Ochrony Danych
Powołany został Inspektor Ochrony Danych. Adres: Inspektor Ochrony Danych, ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, adres e-mail: iod@pkobp.pl. Szczegółowe dane są dostępne w oddziałach Banku oraz na stronie internetowej PKO Banku Polskiego SA;

3. Cel przetwarzania danych i podstawy prawne
Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie zgody.

4. Udostępnienie danych osobowych
Pani /Pana dane będą udostępnione firmie eRecruitment Solutions sp. z o.o.

5. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat.

6. Przysługujące prawa
W związku z przetwarzaniem przez PKO Bank Polski SA Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu:
  • prawo dostępu do danych osobowych,
  • prawo do sprostowania danych osobowych,
  • prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • prawo do przenoszenia danych do innego administratora,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania, oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania,
  • prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Bank będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
7. Wymóg podania danych
Podanie Pani/Pana danych osobowych jest konieczne w celu realizacji procesu rekrutacji.

8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie
Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane.