Miejsce pracy: Suwałki
Nr ref.: BID/130/07/2017
Główne zadania:
• realizację wyznaczonych zadań sprzedażowych, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku
• nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, rozpoznawanie ich potrzeb
• rozpoznawanie potrzeb obecnych klientów oraz poszerzanie zakresu współpracy, w szczególności poprzez sprzedaż im nowych produktów i budowanie z nimi trwałych relacji
• zarządzanie portfelem klienta w celu maksymalizacji zysku, z uwzględnieniem jakości portfela transakcji kredytowych tego klienta
• reprezentowanie Banku wobec klientów przydzielonego portfela oraz koordynowanie kontaktów z tymi klientami innych pracowników ROK, Banku lub podmiotów Grupy Kapitałowej Banku
• przyjmowanie i weryfikację wniosków oraz informacji pozyskiwanych od klienta
• prezentację materiałów na posiedzeniu właściwego komitetu kredytowego, podejmowanie decyzji oraz podpisywanie umów, zgodnie z kompetencjami
• pozyskiwanie od klientów dokumentów i informacji na potrzeby identyfikacji ekspozycji kredytowych zagrożonych utratą wartości i ustalania wysokości odpisów aktualizujących oraz klasyfikacji ekspozycji kredytowych i ustalania poziomu rezerw celowych
• udział w akcjach promocyjnych związanych ze sprzedażą produktów
• wykorzystywanie kontaktów biznesowych do pozyskiwania klientów rynku detalicznego, przekazywanie ich do obsługi właściwym komórkom organizacyjnym oddziału oraz współpracę w zakresie tej obsługi, na zasadach ustalonych odrębnie
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: ekonomia, bankowość, finanse, prawo)
• doświadczenia zawodowego w sektorze usług finansowych min. 2 lata
• doświadczenia w obsłudze klientów korporacyjnych lub małych i średnich przedsiębiorstw znajomości produktów i usług oferowanych przez Bank klientom bankowości korporacyjnejznajomości rynku korporacyjnego i małych i średnich przedsiębiorstw w regionie
• znajomości technik sprzedaży i obowiązujących standardów obsługi klienta oraz umiejętność ich stosowania w praktyce
• umiejętności rozpoznawania potrzeb klientów, tworzenia właściwych relacji z klientami oraz negocjacji
• znajomości zagadnień z zakresu finansowania działalności gospodarczej, analizy sytuacji ekonomiczno-finansowej
• umiejętności analizowania danych, przepisów prawnych
• prawa jazdy kat. B
• komunikatywnej znajomości języka angielskiego (mile widziane)
Oferujemy:
•umowę o pracę
•atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
•konkurencyjne wynagrodzenie
•profesjonalny system szkoleń