Doradca klienta linii lotniczej easyJet z językiem niemieckim [rekrutacja online]

Competence Call Center Sp. z o.o.

Gdańsk

6 dni temu

 

Jesteś komunikatywny, kochasz podróże i lubisz różnorodne pytania klientów? Dołącz do naszego nowego zespołu i żyj swoją pasją!

 

Do naszego zespołu w Gdańsku poszukujemy aktualnie osób na stanowisko:

 

Doradca klienta linii lotniczej easyJet z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk
 
 
Główne zadania:
  • Odbieranie zapytań telefonicznych od klientów i rezerwacja lotów
  • Odpowiadanie na pytania dot. serwisów rezerwacyjnych (siedzenia, bagaż)
  • Opracowanie nowych i istniejących rezerwacji
  • Wyjaśnianie niejasnych dla klienta sytuacji oraz przeprowadzanie zmian w rezerwacji lub anulowanie
  • Wsparcie klienta międzynarodowego
Twój profil:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (w mowie i piśmie)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Doświadczenie z zakresu turystyki będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
  • Pozytywna i pewna siebie postawa
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość współpracy z naszym kluczowym partnerem
  • Obszerne szkolenie i intensywne wdrożenie
  • Elastyczne planowanie grafiku (praca w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin 1⁄2 lub 3⁄4) dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
  • Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
  • Możliwość rozwoju ścieżki kariery zawodowej
  • Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre
  • Regularne dostawy owoców oraz darmowe napoje

Zostań częścią naszego zespołu i aplikuj już teraz!

 

Nasz team HR, Aleksandra Kasperska i Małgorzata Redelbach, z chęcią odpowie na Twoje pytania pod numerem telefonu: +48 58 882-2888. Jeśli ta oferta pracy Cię zainteresowała wyślij swoją aplikację.

 

O nas:

Od momentu założenia w 1998 r. doskonała obsługa klienta jest naszą pasją, a zadowolenie klientów naszą misją. Jeśli szukasz miejsca, w którym lubisz pracować, gdzie koledzy stają się przyjaciółmi i gdzie możliwości awansu, również na arenie międzynarodowej, nie są pustymi obietnicami, zapraszamy do zespołu CCC.

Poznaj

Competence Call Center Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta