Jesteś komunikatywny, kochasz podróże i lubisz różnorodne pytania klientów? Dołącz do naszego nowego zespołu i żyj swoją pasją!
Do naszego zespołu w Gdańsku poszukujemy aktualnie osób na stanowisko:
Doradca klienta linii lotniczej easyJet z językiem niemieckim
- Odbieranie zapytań telefonicznych od klientów i rezerwacja lotów
- Odpowiadanie na pytania dot. serwisów rezerwacyjnych (siedzenia, bagaż)
- Opracowanie nowych i istniejących rezerwacji
- Wyjaśnianie niejasnych dla klienta sytuacji oraz przeprowadzanie zmian w rezerwacji lub anulowanie
- Wsparcie klienta międzynarodowego
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (w mowie i piśmie)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Doświadczenie z zakresu turystyki będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
- Pozytywna i pewna siebie postawa
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość współpracy z naszym kluczowym partnerem
- Obszerne szkolenie i intensywne wdrożenie
- Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
- Możliwość rozwoju ścieżki kariery zawodowej
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre
- Regularne dostawy owoców oraz darmowe napoje
Poznaj
Competence Call Center member of TELUS International
About Us:
Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!
Who are we looking for?
Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!
Will knowing languages help me get hired?
Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.
Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.