- Telefoniczna i internetowa obsługa zapytań Klientów dotyczących produktów i usług
- Rozpatrywanie zgłoszeń gwarancyjnych oraz koordynacja napraw i reklamacji
- Udzielanie wsparcia technicznego i pomoc w rozwiązywaniu problemów
- Przyjmowanie zamówień, obsługa zwrotów, udzielanie informacji o produktach
- Dbanie o wysoki poziom satysfakcji i lojalności Klientów poprzez sprawne rozwiązywanie spraw
- Praca z systemami CRM i innymi narzędziami obsługi Klienta
- Biegła znajomość języka polskiego (min. C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Doświadczenie w obsłudze Klienta, preferowane w branży produktów konsumenckich
- Umiejętność pracy z systemami informatycznymi i pakietem MS Office
- Empatia, cierpliwość i pozytywne podejście do rozmów z Klientem
- Zdolność pracy w zespole i nastawienie na współpracę
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną, kartę benefitów MyBenefit i ubezpieczenie na życie
- Nowoczesne biuro w centrum Katowic (Global Office Park)
- Szkolenia językowe oraz możliwości rozwoju zawodowego
- Przyjazną atmosferę w międzynarodowym zespole i bonusy za polecenia pracowników
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.