Doradca Klienta Strategicznego
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: MK/PKS/08/01
Twoje zadania:
- Koordynowanie całości obsługi klienta przez ING Bank Śląski,
- Prowadzenie kompleksowej sprzedaży produktów Grupy ING poprzez indywidualne dopasowanie dostępnych rozwiązań do potrzeb klienta,
- Pozyskiwanie nowych klientów Banku; inicjowanie spotkań i przygotowywanie prezentacji,
- Współuczestniczenie w przygotowaniu wniosków kredytowych, w zakresie dostarczenia informacji o specyfice działalności biznesowej klienta oraz jego oczekiwaniach,
- Dbałość o dokumentację bankową związaną z obsługą klienta,
- Współpraca z innymi departamentami Banku oraz międzynarodowo w ramach Grupy ING,
- Uczestnictwo w budowaniu strategii banku względem obsługiwanych klientów oraz opracowywanie rocznych planów współpracy,
- Udział w projektach realizowanych w Banku oraz Grupie ING.
Nasze oczekiwania:
- Uważasz, że łatwo nawiązujesz nowe kontakty, cechuje Cię otwartość, komunikatywność, optymizm,
- Twoją mocną stroną jest budowanie długoterminowych relacji,
- Znasz metody i techniki wykorzystywane w negocjacjach,
- Masz doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klientów korporacyjnych w obszarze bankowości,
- Lubisz pracę, a w szczególności pracę zespołową i potrafisz pracować pod presją czasu,
- Nie wyobrażasz sobie pracy bez ciekawych wyzwań,
- Zagadnienia z zakresu analizy ekonomiczno-finansowej oraz przepisy prawne w obszarze produktów bankowych nie są Ci obce,
- Masz wykształcenie wyższe (preferowane finanse i bankowość lub inne kierunki ekonomiczne),
- Znasz biegle język angielski (minimum advanced).
Oferujemy Ci:
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Szkolenia
i programy rozwojowe - Dostęp do nowych technologii
- Premię uzależnioną od wyników
- Prywatną opiekę medyczną
- Pracowniczy program emerytalny
- Pakiet sportowy
- Kafeteryjny system benefitowy