DOŁĄCZ DO NAS I OBEJMIJ STANOWISKO
Doradca Klienta
Placówka Bankowa
Miejsce pracy: Radom, Siedlce, Warszawa
Odpowiedzialność:
Realizacja indywidualnych i zespołowych celów biznesowych poprzez:
- profesjonalne doradztwo i sprzedaż pełnej gamy produktów bankowości detalicznej
- inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami w oparci o przypisany portfel
- sprawna i rzetelna obsługa operacji i transakcji gotówkowych
- budowanie pozytywnego wizerunku Credit Agricole Bank Polska SA
Oczekiwany profil:
- min. rok doświadczenia w sprzedaży w placówce bankowej
- skuteczność w działaniu poparta sukcesami sprzedażowymi
- nastawienie na budowanie długotrwałych relacji z Klientami
- orientacja na realizację celów sprzedażowych i rozwojowych
- rozwinięta umiejętność identyfikowania potrzeb i oczekiwań Klientów
- znajomość produktów bankowości detalicznej
- doświadczenie w pozyskiwaniu Klientów
- umiejętność efektywnej pracy w zespole
Poznaj
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Credit Agricole Bank Polska to bank detaliczny, koncentrujący swoje działania na budowaniu długoterminowych relacji z klientami, profesjonalnym doradztwie oraz przyjaznej obsłudze. Umożliwia korzystanie ze swoich produktów i usług poprzez wszystkie kanały dostępu: bankowość elektroniczną (serwis internetowy), telefon (Infolinia) oraz sieć ponad 440 placówek bankowych.