KIR jest kluczowym podmiotem infrastruktury polskiego sektora bankowego. Zapewnia niezawodność i bezpieczeństwo w zakresie świadczonych usług, dążąc do efektywnego wspierania rozwoju obrotu bezgotówkowego.
Wykorzystując unikalne w skali polskiego rynku kompetencje i doświadczenie, KIR rozwija i dostarcza rozwiązania systemowe dopasowane do potrzeb sektora bankowego oraz aktywnie uczestniczy w procesie cyfryzacji administracji publicznej.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Doradca Klientów Kluczowych w Biurze Sprzedaży Centralnej
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- analiza trendów rynkowych pod kątem realizacji strategii sprzedaży, utrzymania Klientów obecnych i pozyskania nowych,
- definiowanie docelowej grupy Klientów,
- nawiązywanie i budowanie relacji z nowymi Klientami,
- sprzedaż innowacyjnych produktów Klientom kluczowym polegająca na działaniach przedsprzedażowych, ofertowaniu, projektowaniu rozwiązań oraz działaniach posprzedażowych,
- analiza grupy istniejących Klientów do możliwej sprzedaży rozszerzonej,
- raportowanie postępów prac,
- negocjacje cenowe i dokumentacyjne,
- współpraca z liniami produktowymi w zakresie wsparcia sprzedaży, rozwijania i implementacji rozwiązań,
- współpraca z innymi departamentami w zakresie tworzenia wartości dla Klientów oraz KIR.
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- doświadczenia w sprzedaży rozwiązań do Klientów instytucjonalnych,
- umiejętności nawiązywania, utrzymywania i rozwijania relacji z Klientami instytucjonalnymi,
- komunikatywności, otwartości, pozytywnego nastawienia,
- nastawienia na wyniki i umiejętności samodzielnej pracy,
- kreatywności, wychodzenia poza schematy,
- ambicji i chęci poszerzania wiedzy,
- systematyczności, wytrwałości w działaniu,
- konsekwencji w egzekwowaniu ustaleń z Klientami i współpracownikami,
- jakości i profesjonalizmu w pracy,
- otwartości na zmiany,
- znajomości pakietu MS Office,
- prawa jazdy kat. B.
Mile widziane:
- doświadczenie w bankowości,
- znajomość języka angielskiego.
Dlaczego warto pracować w KIR?