- Komunikacja z klientami przez telefon, chat oraz email.
- Tworzenie wyjątkowych doświadczeń dla klientów, dbanie o ich zadowolenie i zaufanie.
- Współpraca w dynamicznym zespole w celu dostarczenia wybitnych doświadczeń klientom.
- Biegłość językowa: polski na poziomie C1 i angielski na poziomie B2.
- Pozytywne nastawienie i chęć pomagania innym.
- Elastyczność godzin pracy, w tym możliwość pracy w weekendy i święta.
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat wraz z atrakcyjnym pakietem korzyści.
- Nowoczesne biuro w Katowicach, z możliwościami rozwoju i szkoleniami.
- Możliwości rozwoju kariery i awansu wewnątrz firmy.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.