Główne zadania Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż domieszek chemicznych do producentów betonu; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz zarządzanie relacjami z Klientami w celu utrzymania długofalowej współpracy; Opracowanie rozwiązań produktowych dla...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Obszar obsługi techniczno-handlowej: Wrocław i województwo Dolnośląskie Kogo szukamy? Osoby doświadczonej w sprzedaży. Do jej zadań należeć będzie przede wszystkim branie czynnego udziału w rozwijaniu powierzonego rynku. Szukamy Kandydata, który kocha sprzedaż i kontakt z ludźmi oraz...
Teren pracy: 2-3 powiaty Do Twoich zadań należeć będą: Codzienne wizyty w gospodarstwach rolnych, nastawionych zarówno na produkcję roślinną jak i zwierzęcą; Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań; Profesjonalne doradztwo i wsparcie...
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację założonych celów sprzedażowych na podległym terenie; opracowywanie koncepcji z zakresu klimatyzacji; obsługę stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne, generalni wykonawcy, projektanci/architekci;...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Mikołów
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Sprzedaż usług wynajmu narzędzi budowlanych, Zarządzanie najmem narzędzi, Śledzenie zapasów magazynowych, Zarządzanie pojazdami służbowymi, Utrzymywanie dobrych relacji z klientami, Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych; nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami; ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności; budowanie długotrwałych relacji z klientami; aktywne wykorzystywanie działań marketingowych...
Opis stanowiska: Rozwój sprzedaży materiałów budowlanych oraz doradztwo techniczne; Realizowanie planów sprzedaży; Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i partnerami handlowymi; Pozyskiwanie nowych klientów; Współpracę z dostawcami; Dbałość o wizerunek firmy;
menedżer umowa o dzieło / agencyjna / o pracę tymczasową / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 5 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Przedstawiciel handlowy, zajmujący się sprzedażą usług wprowadzania nawozów płynnych i stałych za pomocą dronów agro, ma następujące obowiązki: Konsultacje z klientami – zapewnienie pełnych i dokładnych informacji na temat możliwości i zalet wykorzystania dronów do aplikacji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałej współpracy z nowymi kontrahentami, aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż, monitorowanie rynku.
Główny zakres obowiązków: Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych dla klientów; Bezpośrednia obsługa klientów w oddziale; Zapewnianie klientom firmy doradztwa technicznego; Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Doradca Techniczno Handlowy w Branży Sanitarnej
Naszym Klientem jest firma firma projektowo wykonawcza będąca liderem w swojej branży, dostarczająca swoje produkty do szerokiego grona odbiorców. W zawiązku z dynamicznym rozwojem szukamy doświadczonych kandydatów na stanowisko Handlowca w Branży Sanitarnej
Zakres obowiązków:
samodzielne wykonywanie zadań w zakresie ekonomicznej obsługi realizowanych kontraktów
analiza rynku dostawców i podwykonawców
prowadzenie postepowań ofertowych dostaw oraz przygotowanie stosownych zamówień i umów
prowadzenie postępowań ofertowych podwykonawców, współudział w negocjacjach umownych, opracowanie właściwej dokumentacji handlowej
analiza finansowa kontraktu z uwzględnieniem prawidłowych relacji pomiędzy sprzedażą i kosztami
opracowanie harmonogramu finansowania kontraktu, prowadzenie uzgodnień finansowych
rozliczenie finansowe kontraktu
Nasz klient oferuje:
stanowisko w dynamicznym środowisku w oparciu o umowę o pracę
Główne zadania Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych w powierzonym obszarze - sprzedaż domieszek chemicznych do producentów betonu; Pozyskiwanie nowych Klientów oraz zarządzanie relacjami z Klientami w celu utrzymania długofalowej współpracy; Opracowanie rozwiązań produktowych dla...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Obszar obsługi techniczno-handlowej: Wrocław i województwo Dolnośląskie Kogo szukamy? Osoby doświadczonej w sprzedaży. Do jej zadań należeć będzie przede wszystkim branie czynnego udziału w rozwijaniu powierzonego rynku. Szukamy Kandydata, który kocha sprzedaż i kontakt z ludźmi oraz...
Teren pracy: 2-3 powiaty Do Twoich zadań należeć będą: Codzienne wizyty w gospodarstwach rolnych, nastawionych zarówno na produkcję roślinną jak i zwierzęcą; Analiza jakości upraw i dobrostanu zwierząt w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań; Profesjonalne doradztwo i wsparcie...
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację założonych celów sprzedażowych na podległym terenie; opracowywanie koncepcji z zakresu klimatyzacji; obsługę stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne, generalni wykonawcy, projektanci/architekci;...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Mikołów
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Sprzedaż usług wynajmu narzędzi budowlanych, Zarządzanie najmem narzędzi, Śledzenie zapasów magazynowych, Zarządzanie pojazdami służbowymi, Utrzymywanie dobrych relacji z klientami, Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych; nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami; ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności; budowanie długotrwałych relacji z klientami; aktywne wykorzystywanie działań marketingowych...
Opis stanowiska: Rozwój sprzedaży materiałów budowlanych oraz doradztwo techniczne; Realizowanie planów sprzedaży; Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i partnerami handlowymi; Pozyskiwanie nowych klientów; Współpracę z dostawcami; Dbałość o wizerunek firmy;
menedżer umowa o dzieło / agencyjna / o pracę tymczasową / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa 5 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Przedstawiciel handlowy, zajmujący się sprzedażą usług wprowadzania nawozów płynnych i stałych za pomocą dronów agro, ma następujące obowiązki: Konsultacje z klientami – zapewnienie pełnych i dokładnych informacji na temat możliwości i zalet wykorzystania dronów do aplikacji...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów biznesowych i indywidualnych, nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałej współpracy z nowymi kontrahentami, aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż, monitorowanie rynku.
Główny zakres obowiązków: Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych dla klientów; Bezpośrednia obsługa klientów w oddziale; Zapewnianie klientom firmy doradztwa technicznego; Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.