- Obsługa klientów przy użyciu różnych kanałów komunikacji (telefon, czat, e-mail).
- Tworzenie niezapomnianych historii podróży i dostarczanie wyjątkowych doświadczeń.
- Utrzymywanie cierpliwości i dokładności w każdej interakcji z klientem.
- Współpraca z zespołem w dynamicznym środowisku, dążąc do osiągnięcia wspólnych celów.
- Biegłość w języku greckim (C1) oraz angielskim (B2).
- Pozytywne nastawienie i chęć pomagania innym.
- Elastyczność w godzinach pracy, w tym gotowość do pracy w weekendy i święta.
- Zapał do pracy w nowoczesnym biurze.
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat z konkurencyjnymi benefitami.
- Dynamiczne miejsce pracy i możliwości rozwoju.
- Szkolenia przygotowujące do pracy z klientem.
- Wsparcie zespołu i możliwości awansu.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.