- Bycie pierwszym punktem kontaktu dla wymagających klientów w sytuacjach związanych z podróżami.
- Wsparcie w rezerwacji lotów, korzystaniu z usług online, wyborze opcji płatności oraz korzystaniu z programów lojalnościowych.
- Interwencja w przypadkach problemów z podróżami klientów.
- Komunikacja z pasażerami w celu rozwiązania problemów.
- Biegła znajomość języka hiszpańskiego lub francuskiego oraz dobra znajomość angielskiego.
- Pozytywne nastawienie, cierpliwość i elastyczność.
- Umiejętność jasnej i pewnej komunikacji.
- Organizacja pracy i zdolność do zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie.
- Możliwość pracy hybrydowej po 6-9 miesiącach stacjonarnej pracy.
- Pakiet socjalny, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Atrakcyjny bonus za polecenie nowych pracowników.
- Szkolenia rozwijające umiejętności.
- Szybki rozwój zawodowy w dynamicznym środowisku.
- Możliwość pracy z międzynarodowym zespołem.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.