Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości, ochrony osób i mienia, obsługi technicznej budynków.
W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- organizację i koordynowanie ochrony w obiektach Klientów
- kontakt z przedstawicielem Klienta
- tworzenie grafików, rozliczanie czasu pracy podległych pracowników
- zarządzanie podległym personelem
- wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony
- niekaralność
- doświadczenie na podobnym stanowisku (dowódca zmiany, koordynator ochrony itp.)
- umiejętność organizacji i koordynacji pracy podległego zespołu
- samodzielność, operatywność, dynamizm w działaniu
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
- umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
-
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze etatu
-
stabilne zatrudnienie
-
niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy)
-
pracę w dużej, rozwijającej się firmie i przyjaznym zespole
Poznaj
Inwemer System Sp. z o.o.
Zajmujemy się utrzymywaniem czystości w biurach, instytucjach, przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i centrach logistycznych, a także: ochroną osób i mienia, wynajmem pracowników w ramach Agencji Pracy Tymczasowej, obsługą oraz szkoleniami z zakresu BHP.
Pracujemy dla wielu Firm w całej Polsce, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów już od 19 lat. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, sprawnemu zarządzaniu organizacją i wykorzystaniu bogatego doświadczenia, zapewniamy komfortową współpracę i zadowolenie z usług.