Dołącz do #Unikalnych, jako:
Dyrektor Biura Obsługi Klienta
Lokalizacja Warszawa
Zakres obowiązków:
- Nadzór i koordynacja nad procesem obsługi klienta od momentu podpisania umowy deweloperskiej/przedwstępnej poprzez wszystkie procesy w trakcie realizacji, odbiory mieszkań i części wspólnych, sprzedaż notarialną i utworzenie wspólnoty mieszkaniowej do zakończenia okresu rękojmi dla inwestycji,
- Zbudowanie zespołu mającego na celu usprawnienie i utrzymanie jakości obsługi klienta.
- Planowanie i organizacja pracy działu zgodnie z potrzebami biznesowymi,
- Inicjowanie i kontrola działań zapewniających budowanie pozytywnego doświadczenia klientów,
- Inicjowanie i tworzenie działań usprawniających pracę działu oraz podnoszących poziom obsługi klienta np. Panel Klienta,
- Nadzór nad systemem CRM,
- Nadzór nad funkcjonowaniem i kosztami utrzymania nieruchomości w okresie deweloperskim.
Wymagania:
- Minimum 3 -letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży deweloperskiej / mieszkaniowej,
- Doświadczenie w obsłudze klienta, utrzymaniu nieruchomości i obsłudze gwarancyjnej inwestycji,
- Znajomość Ustawy Deweloperskiej oraz Prawa Budowlanego i Kodeksu Cywilnego w zakresie związanymi z obowiązkami,
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Umiejętność organizacji pracy własnej, nastawienie na realizację celu,
- Komunikatywność, otwartość na zmiany oraz zdolności negocjacyjne oraz myślenie analityczne.
- Umiejętność radzenia sobie z „trudnymi klientami” oraz odporność na stres.
Proces rekrutacji
Zgłoszenie do procesu rekrutacji
Kliknij przycisk "Aplikuj" poniżej, a my przekierujemy Cię do formularza aplikacyjnego - jego uzupełnienie nie zajmie Ci więcej niż 5 min. Potwierdzenie otrzymania przez nas Twojego CV dostaniesz na maila.
Analiza Twojej aplikacji
Proces analizy wszystkich kandydatów trwa 1-2 tygodnie (w zależności od liczby kandydatów). To moment, w którym decydujemy, kogo zaprosić do etapu spotkań – wcześniej potwierdzamy dyspozycyjność kandydata telefonicznie.
Spotkanie bezpośrednie lub rozmowa online
W procesie rekrutacji szanujemy Twój i swój czas, dlatego na rozmowie będzie obecny zarówno rekruter, jak i Twój przyszły, bezpośredni przełożony. Spotkanie potrwa ok. godziny.
Oferta pracy / informacja zwrotna
Po udanym spotkaniu skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby przedstawić konkretną propozycję i ustalić wszystkie formalne szczegóły.
Poznaj
UNIBEP S.A.
Dlaczego warto wybrać Unibep?
Grupa Unibep to największa firma budowlana z polskim kapitałem. Budujemy domy, apartamentowce, drogi, mosty, inwestycje przemysłowe i budynki użyteczności publicznej - zarówno w Polsce, jak i na rynkach zachodniej, północnej i wschodniej Europy. Od lat wygrywamy rankingi w kategorii największego polskiego eksportera usług budowlanych. Nasza historia i tożsamość sięga 1950 roku - od tego czasu nieustannie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki - a jakość realizacji to nasza karta przetargowa.Proces rekrutacji w Unibep
- Krok Zgłoszenie do procesu rekrutacji
- Krok Analiza Twojej aplikacji
- Krok Spotkanie bezpośrednie lub rozmowa on-line
- Krok Oferta pracy / Informacja zwrotna