Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Dyrektor ds. Wsparcia Sprzedaży Warszawa
Dyrektor Biura Wsparcia i Zarządzania Jakością Sprzedaży

Dyrektor Biura Wsparcia i Zarządzania Jakością Sprzedaży

Bank Pekao SA
Warszawa
praca stacjonarna
2062 dni temu
Dyrektor Biura Wsparcia i Zarządzania Jakością Sprzedaży

Departament Zarządzania Sprzedażą

Miejsce pracy: Warszawa
Nr oferty: Cen/420/2018
Bank Pekao S.A. jest jednym z największych banków w Polsce. Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności, zyskać dostęp do bogatej oferty szkoleniowej i programów rozwojowych. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.

Zadania:

  • Zdefiniowanie i zapewnienie realizacji wysokich standardów sprzedaży oraz wysokiej jakości obsługi Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw Banku
  • Nadzorowanie pracy trenerów wewnętrznych, odpowiedzialnych za szkolenia produktowe oraz procesowe sieci sprzedaży oraz weryfikowanie jakości pracy doradców, inspektorów kredytowych i specjalistów ds. obsługi
  • Organizacja inicjatyw biznesowych mających na celu promowanie rozwiązań finansowych wśród przedsiębiorców
  • Wdrażanie i zarządzanie rankingami i konkursami sprzedażowymi
  • Współpraca z obszarem Bankowości Detalicznej odnośnie komunikacji do Centrów Biznesowych Małych i Średnich Przedsiębiorstw i Oddziałów
  • Współpraca z HR w zakresie opracowywania i rozwoju programów motywacyjnych dla pracowników sprzedaży
  • Współpraca z Contact Center w zakresie wsparcia merytorycznego dla obsługiwanych Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw

Korzyści:

  • Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Stabilne zatrudnienie i atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych
  • Praca w organizacji wyznającej zasadę Work-Life Balance

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Min. 3 letnie doświadczenie w pracy w zespole wsparcia sprzedaży lub podobnym  
  • Znajomość specyfiki Klientów z segmentu Klienta Małych i Średnich Przedsiębiorstw będzie atutem
  • Kreatywność
  • Umiejętność pracy w zespole i z zespołem
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Ponadprzeciętne zaangażowanie
  • Umiejętności sprawnego rozwiązywania zadań i problemów

* Jednocześnie informujemy, iż rozpatrywane będą jedynie aplikacje zawierające poniższą klauzulę o ochronie danych osobowych:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym."

Może Pani/Pan wycofać zgodę w każdym momencie poprzez wysłanie maila na adres: rekrutacja@pekao.com.pl w tytule maila wpisując "wycofanie zgody". Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody

Administratorem danych jest Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 53/57 (dalej również jako "Bank").

Jeśli chce Pani/Pan wziąć udział w procesach rekrutacyjnych innych niż powyższy, prosimy o dopisanie dodatkowych klauzul. Klauzule te oraz szczegółowe informacje o Banku PEKAO S.A dotyczące przetwarzania danych znajdą Państwo pod linkiem:

https://www.pekao.com.pl/kariera/Oferty/#tab1