Od nas dostaniesz:
- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy
Zobacz, jak się u nas pracuje!
Dyrektor Departamentu Omnichannel
miejsce pracy: Łódź, Nr ref.: SPE/61/1120
Dołącz do mBanku i zostań liderem Departamentu Omnichannel:
- odpowiadaj za rozwój technologiczny i efektywność platformy bankowej oraz doskonal sprzedaż cyfrową
- rozwijaj kanały cyfrowe i technologie wspierające pracowników pierwszej linii
- zadbaj o doskonałe doświadczenie klientów
- pracuj z najlepszymi ekspertami oraz miej wpływ na założenia i strategie sprzedaży produktów i usług detalicznych
Zakres odpowiedzialności Dyrektora Departamentu Omnichannel wygląda następująco:
- zarządzanie i rozwój kilkudziesięcioosobowego zespołu ekspertów ds. omnichannel
- bliska współpraca z IT, zarządzanie wspólnymi zespołami SCRUM-owymi i prowadzenie projektów wdrożeniowych
- rozwijanie i zarządzanie obszarem eCommerce w mBanku, prowadzenie działań i inicjatyw sprzedażowych oraz realizacja planu sprzedażowego w obszarze digital
- inicjowanie i prowadzenie działań z obszaru rozwoju cyfrowych kanałów dostępu do banku, w szczególności mobilnych
- wspieranie naziemnej sieci sprzedaży oraz contact center poprzez rozwój narzędzi i technologii służących do obsługi klienta oraz wspierających te procesy
- optymalizacja platformy dystrybucyjnej pod kątem omnikanałowego doświadczenia klientów oraz efektywności kosztowej i sprzedażowej
- budowanie strategii, wyznaczanie kierunków rozwoju i powoływanie projektów w ramach zakresu działania departamentu
Masz to COŚ?
- masz minimum 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym 7-letnie doświadczenie menedżerskie z wielopoziomową strukturą zarządzania
- masz wiedzę o trendach konsumenckich, eCommerce, marketingu internetowego, user experience; śledzisz nowości i trendy; masz swoje pomysły na rozwój tych obszarów
- masz w sobie otwartość na zwinne praktyki działania, wykorzystujesz Agile
- posiadasz umiejętności przywódcze: wspierasz, inspirujesz, motywujesz, dzielisz się wiedzą, rozwijasz innych, działasz zawsze z szacunkiem do partnerów biznesowych
- umiesz poruszać się w złożonych strukturach; potrafisz wywierać wpływ; działasz odważnie jednak zawsze z dużą uważnością i empatią
- potrafisz aktywnie słuchać oraz nawiązywać relacje; jesteś graczem zespołowym, mającym na uwadze wspólnotę celu
- wychodzisz z inicjatywną, myślisz analitycznie i strategicznie
- lubisz uczyć się nowych rzeczy; szukasz efektywnych rozwiązań oraz usprawnień
- znasz język angielski na poziomie zaawansowanym (poziom minimum B2)
Nasza propozycja to:
- umowa o pracę, z pakietem benefitów grupy mBanku
- zatrudnienie w ambitnym zespole fantastycznych ludzi, konsekwentnie odnoszącym sukcesy i konkurencyjność w segmencie bankowości detalicznej
- strategiczne stanowisko, z realnym wpływem na tworzenie strategii rozwoju bankowości detalicznej
- zaangażowanie w tworzenie unikatowej kultury organizacyjnej mBanku
- niezbędne narzędzia do pracy
Od nas dostaniesz:
- Kartę sportową
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Elastyczny czas pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do kursów LinkedIn Learning
- Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy