Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka Sekretariatu / Biura Wydziału Logistyki

    Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Włościańska 52    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: koordynowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurier) zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów, wprowadzanie ich do systemu oraz archiwizacja; kompleksowa organizacja podróży służbowych i...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Warszawa, Galeria Młociny    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent
    7 dni
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Dyrektor ds. Administracyjnych Warszawa
Dyrektor ds. administracyjno-organizacyjnych

Dyrektor ds. administracyjno-organizacyjnych

Stowarzyszenie Otwarte Drzwi
Warszawa
praca stacjonarna
1388 dni temu

Ogłoszenie numer: 3493810, z dnia 2020-07-22

Stowarzyszenie Otwarte Drzwi jest warszawską organizacją pożytku publicznego od 25 lat działającą na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym: dzieci i młodzieży ze środowisk dysfunkcyjnych, osób z niepełnosprawnością, bezdomnych, bezrobotnych, dotkniętych ubóstwem. W dotychczasowej działalności wsparła przeszło 70 tysięcy osób, m.in. realizując projekty okresowe oraz prowadząc ośrodki terapeutyczne i placówki wsparcia dziennego. Jedną z naszych inicjatyw jest Centrum Pomocy Wzajemnej "Dom za Bramą”, przy ul. Targowej 82, stanowiące ośrodek zarządzania, koordynacji i integracji wszelkich działań realizowanych przez Stowarzyszenie. Stowarzyszenie jest organizacją członkowską. Swoim działaniem obejmuje cały  obszar m.st. Warszawy, głównie  dzielnice: Praga Północ (gdzie znajduje się centrum zarządzania i koordynowania poszczególnymi podmiotami tworzącymi strukturę organizacji), Śródmieście, Ochota, Wola, Wilanów, Ursynów, Żoliborz. Współpracuje z podmiotami rządowymi, samorządowymi, biznesowymi, pozarządowymi, obywatelskimi w zakresie przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu.

Więcej na temat naszej organizacji możesz dowiedzieć się na stronie: https://otwartedrzwi.pl/

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:


Dyrektor ds. administracyjno-organizacyjnych

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Do obowiązków Dyrektora ds. administracyjno-organizacyjnych będzie należało:

  • Zarządzanie Centrum Pomocy Wzajemnej "Dom za Bramą”
  • Organizowanie sprawnej pracy biura
  • Tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem odpowiednich procedur
  • Nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycjami, transportem, organizowaniem pracy firm współpracujących (np. firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.)
  • Bieżące i operacyjne działania administracyjne wymagane do sprawnego funkcjonowania Centrum
  • Negocjowanie umów oraz nadzorowanie współpracy z kontrahentami, wykonawcami i dostawcami usług
  • Współpraca z Zarządem Stowarzyszenia

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobrych umiejętności tworzenia polityk, procedur, instrukcji
  • Samodzielności, analitycznego myślenia, umiejętności rozwiązywania problemów
  • Umiejętności organizacji pracy własnej i zarządzania zespołem
  • Wysokich kompetencji społecznych
  • Przedsiębiorczości i umiejętności logistycznych

Oferujemy

  • Umowę o pracę – w wymiarze ½ etatu
  • Ciekawą i ambitną pracę w organizacji pożytku publicznego działającej od 25 lat w Warszawie na rzecz osób niepełnosprawnych i zagrożonych wykluczeniem społecznym.
  • Realny wpływ na rozwój i modernizację Centrum Pomocy Wzajemnej „Dom za Bramą”.
  • Możliwość rozwoju, ciągłego poszerzania i doskonalenia swoich kompetencji.
  • Jeśli nie jesteś zwolennikiem korporacji to z pewnością praca w naszej organizacji, której misją jest pomoc drugiemu człowiekowi, będzie miłą alternatywą.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Stowarzyszenie Otwarte Drzwi

Stowarzyszenie Otwarte Drzwi jest organizacją pożytku publicznego, zarejestrowaną 19.09.1995 roku. Powstało dzięki determinacji kilkunastu osób, z różnych profesji, z przekonania, że problemy społeczne należy rozwiązywać wspólnie. Nasza misja to zapobieganie wykluczeniu społecznemu, podejmowanie działań wspierających osoby wykluczone oraz tworzenie warunków ich powrotu do społeczeństwa i pełni praw.

Podobne oferty

  • Asystentka Sekretariatu / Biura Wydziału Logistyki

    Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Włościańska 52    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: koordynowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurier) zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów, wprowadzanie ich do systemu oraz archiwizacja; kompleksowa organizacja podróży służbowych i...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Warszawa, Galeria Młociny    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...
  • Asystentka / Asystent Zarządu ds. Administracyjnych

    FRIZO Sp. z o.o.   Warszawa, Wiertnicza 108    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent
    7 dni
    Poszukujemy osoby świetnie zorganizowanej, uśmiechniętej, która zharmonizuje prace Zarządu, podejmie bieżące wyzwania i sprawi, że wszyscy będą się w tym miejscu doskonale czuli. No i oczywiście takiej osoby, która dopilnuje, aby w biurowej rzeczywistości nigdy nie zabrakło...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Grupa Inter Cars   Cząstków Mazowiecki, ul. Gdańska 15    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Poszukujemy do współpracy osoby, która potrafi wspierać pracę Zarządu w firmie o rozbudowanej strukturze. Praca codzienna koncentruje się na zadaniach: Organizowanie i protokołowanie posiedzeń Zarządu (2 spotkania w tyg.) Opracowanie dokumentów z zakresu wizji i strategii firmy, na bazie...