Sieć hoteli Dobry Hotel, zarządzająca 11 hotelami i 3 restauracjami,
do centralnego oddziału w Gdańsku poszukuje kandydata na stanowisko:
- Opracowanie i wdrażanie strategii sprzedaży produktów w kanałach e-commerce.
- Planowanie i wdrażanie projektów związanych z rozwojem kanałów e-commerce dla klientów B2B oraz B2C.
- Efektywne zarządzanie budżetem promocyjnym.
- Kontrola kosztów w ramach zatwierdzonego planu budżetowego, wpływ na zarządzanie budżetem marketingowym.
- Realizacja targetów sprzedażowych w oparciu o potwierdzone plany aktywności promocyjnych.
- Ścisła współpraca z działami sprzedaży i działem revenue w celu prowadzenia spójnej polityki promocyjno-handlowej.
- Kreowanie, planowanie i wdrażanie akcji sprzedażowych wraz z działem sprzedaży i marketingu.
- Przygotowywanie raportów i analiz na podstawie zebranych danych z rynku e-commerce w kontekście konkurencji branżowej.
- Współpraca z podwykonawcami odpowiedzialnymi za efektywne działanie e-commerce.
- Monitorowanie skuteczności kampanii marketingowych w oparciu o przyjęte wskaźniki.
- Monitorowanie i analiza kluczowych wskaźników sprzedaży.
- Budowanie i rozwój własnego zespołu e-commerce.
- Raportowanie wyników sprzedaży kanału e-commerce bezpośrednio do dyrektora zarządzajacego.
- Efektywna współpraca z wszystkimi hotelami oraz z centralą sieci Dobry Hotel.
- Wykształcenie wyższe.
- Skuteczność w działaniu i kreatywność.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office a w szczególności MS Excel.
- Bardzo dobre zdolności analityczne, sprzedażowe i marketingowe.
- Doświadczenie min. 3 lata na stanowisku managerskim w obszarze marketingu lub e-commerce.
- Doświadczenie w branży hotelowej - mile widziane.
- Samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność pracy pod presją czasu.
- Zaangażowanie w powierzone obowiązki.
- Pracę w silnie rozwijającej się sieci hotelowej.
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Rozwój zawodowy i pakiet szkoleń.
- Możliwość skorzystania z wysokich zniżek w hotelach sieci w całej Polsce dla Ciebie oraz dla rodziny i znajomych.
- Szereg Benefitów: ubezpieczenie grupowe, premie jubileuszowe itp.
Poznaj
Dobry Hotel
DOBRY HOTEL
Specjalizujemy się w zarządzaniu obiektami hotelarsko – gastronomicznymi oraz oferujemy usługi consultingowe w obszarze tej branży. Działania zarządcze hoteli funkcjonujących obejmują ich kompleksowe prowadzenie, mające na celu uzyskanie jak największych przychodów, wynikających z kierowania obiektami, a nowo powstających – wszystkie czynności związane z otwarciem.
Grupa Dobry Hotel została wybrana, jako jeden z trzech operatorów hotelowych, partnerem franczyzowym Marriota dla przyszłych inwestycji. Grupa będzie mogła zarządzać obiektami sieci Marriot lub je dzierżawić. Marriot chce rozwijać w Polsce marki takie jak Moxy, AC Hotels by Marriot, Residence by Marriot oraz Courtyard by Marriot.