Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Kalisz
Dyrektor ds. Ekonomiczno-Finansowych

Dyrektor ds. Ekonomiczno-Finansowych

Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego S.A. Kalisz
Kalisz
praca stacjonarna
5972 dni temu

Ogłoszenie numer: 38670, z dnia 2008-01-10

Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego S.A. Kalisz

Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Spółka Akcyjna Kalisz wykonawca robót drogowych i utrzymaniowych poszukuje kandydata na stanowisko:

Dyrektor ds. Ekonomiczno-Finansowych

Miejsce pracy: Kalisz

 

Opis stanowiska

Obowiązki i odpowiedzialność obejmują całość zagadnień ekonomiczno-finansowych, controlingu i zasobów ludzkich firmy. Podległe działy: Księgowość, Controlling, Dział Organizacyjno-Pracowniczy wraz z Zarządzaniem Zasobami Ludzkimi ZADANIA:  Nadzorowanie i kontrola spraw z zakresu:  rachunkowości i sprawozdawczości finansowej, rachunkowości zarządczej,  gospodarki finansowej przedsiębiorstwa,  controllingu,  rozliczeń z budżetem i ZUS,  kadr i płac, struktury zatrudnienia, polityki personalnej firmy i zarządzania zasobami ludzkimi, prowadzenie i rozwój podległych pracowników.  Reprezentowanie firmy na zewnątrz: kontakty z instytucjami finansującymi, ubezpieczeniowymi, kontrahentami.

Wymagania

 wykształcenie wyższe – kierunkowe,  kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym,  znajomość zagadnień z zakresu controllingu finansowego i księgowości zarządczej,  dobra znajomość zasad rachunkowości księgowej, prawa pracy i ustawy o rachunkowości,  doświadczenie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, okresowych ocen pracowników,  umiejętność planowania i organizacji pracy,  doświadczenie w negocjacjach z instytucjami finansowymi,  zdecydowanie w działaniu,  komunikatywność,  kultura osobista.

Oferujemy

 interesującą i odpowiedzialną pracę,  liczne szkolenia,  możliwość rozwoju zawodowego,  atrakcyjne wynagrodzenie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.