Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.
Globetek Sp. z o.o. to firma świadcząca usługi w zakresie rekrutacji kadry inżynierskiej, menedżerskiej i specjalistów niższego szczebla dla polskich i międzynarodowych firm z branży energetycznej, petrochemicznej oraz budownictwa i produkcji przemysłowej. Dla naszego Klienta działającego w branży budowlanej poszukujemy kandydatów na stanowisko Dyrektora ds. Handlowych (obiekty data centre).
- Pozyskiwanie klientów i nowych projektów zgodnie ze strategią przyjętą przez Dział Handlowy spółki,
- Prowadzenie działań handlowych zgodnie z obowiązującym prawem i zasadami przyjętymi w spółce,
- Nadzór nad przygotowaniem budżetów oferowanych projektów,
- Współpraca z innymi działami firmy przy sporządzaniu ofert,
- Analiza rynku i konkurencji,
- Ocena inwestorów pod kątem wiarygodności i zabezpieczeń finansowych,
- Prowadzenie negocjacji w zakresie warunków współpracy i umów handlowych,
- Pozyskiwanie opinii finansowych i prawnych na temat warunków kontraktu,
- Analiza ryzyka handlowego sporządzonej oferty,
- Współpraca z Działem Produkcji w zakresie realizowanych projektów,
- Prowadzenie rejestru złożonych ofert. Analiza skuteczności,
- Raportowanie działań handlowych,
- Znajomość branży data centre. Doświadczenie w pozyskiwaniu projektów z tego zakresu dla generalnego wykonawcy,
- Doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w dziale ofertowania lub w dziale handlowym
- Doświadczenie na stanowisku Kierownika Projektu ze strony generalnego wykonawcy realizującego projekty data centre będzie atutem,
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji i w pracy z klientem,
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
- Mobilność, wyjazdy do klientów na terenie całego kraju,
- Samodzielność w działaniu,
- Umiejętności współpracy z różnymi działami spółki,
- Chęć rozwoju zawodowego w zakresie kompetencji handlowych,
- Odpowiedzialność i etyka zawodowa na najwyższym poziomie,
- Umiejętność szybkiej adaptacji do zmieniających się warunków,
- Wysokie umiejętności komunikacyjne,