Dyrektor ds. Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- Budowanie strategii marketingowej firmy i czynny udział w jej wdrożeniu,
- Opracowywanie planów marketingowych dla całego portfela produktów i usług Spółki ze szczególnym uwzględnieniem zdalnych kanałów dystrybucji,
- Zapewnienie spójności komunikacji marketingowej, promocyjnej oraz ocena ich efektywności,
- Kontrola realizacji wdrożonej strategii oraz ocena efektywności w odniesieniu do wyników sprzedaży,
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych, zachowań klientów oraz działań konkurencji w środowisku digital,
- Poszukiwanie nowych rozwiązań i szans rozwoju biznesu,
- Tworzenie i sprawowanie kontroli nad budżetem prowadzonych projektów.
Od kandydatów oczekujemy:
- Minimum 5 letniego, poparte sukcesami, doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Wiedzy i doświadczenia w zakresie najnowszych trendów i narzędzi digital,
- Zapewnienia skutecznej i profesjonalnej komunikacji na rynku,
- Umiejętność testowania wdrażanych rozwiązań oraz analiz ich opłacalności,
- Silnego nastawienia na realizację celów oraz wytrwałości i konsekwencji,
- Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętność ustalania priorytetów,
- Doświadczenia w realizacji projektów marketingowych w branży farmaceutycznej/medycznej – dodatkowy atut,
- Znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację.
Oferujemy:
- Bezpośredni wpływ na kształt i rozwój biznesu,
- Możliwość udziału w innowacyjnych projektach,
- Duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu,
- Przyjazną atmosferę i dobrą organizację pracy,
- Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz programach rozwojowych,
- Pakiet świadczeń pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, możliwość skorzystania z szerokiej oferty akcji profilaktycznych oraz oferty zniżek na usługi oferowane przez inne spółki w ramach Medicover).