Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów. Organizacja i nadzorowanie przyjęcia towaru oraz przygotowania go do sprzedaży. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu. Dbałość o...
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor ds. Reklamacji

AGATA Spółka Akcyjna
Katowice
dyrektor
praca stacjonarna
621 dni temu

Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu.

 

Dołącz do zespołu jako:

 

Dyrektor ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Katowice
Twój zakres obowiązków:
  • Nadzorowanie przestrzegania przepisów oraz zgodności dokumentacji z wymogami prawnymi;
  • Koordynowanie i nadzorowanie procesów reklamacyjnych w strukturze rozporoszonej;
  • Opracowywanie wewnętrznych norm oraz procedur;
  • Komunikacja z producentami i działami wewnątrz firmy;
  • Komunikacja z producentami oraz czynny udział w negocjacjach w zakresie jakości z dostawcami;
  • Nadzór nad wytycznymi dotyczącymi kontroli jakości;
  • Opracowywanie nowych projektów;
  • Szkolenia Kierowników placówek handlowych;
  • Współpraca z innymi działami w celu poprawy efektywności;
  • Raportowanie wyników.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe;
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • Znajomość procesów obsługi klienta;
  • Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu Kodeksu Cywilnego, rękojmi i gwarancji;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności programu Excel;
  • Zdolność analitycznego myślenia;
  • Gotowość do podróży służbowych - prawo jazdy kat. B. jest warunkiem koniecznym;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (mile widziane);
  • Zaangażowane, komunikatywność, nastawianie na realizację celów;
  • Zdolności negocjacyjne;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Możliwość rozwoju;
  • System wdrożenia pracownika;
  • Prywatna opieka medyczna Medicover;
  • Pakiet sportowy Medicover Sport;
  • Ubezpieczenie zdrowotne;
  • Wczasy pod gruszą;
  • Bonus Bożonarodzeniowy;
  • Zniżki pracownicze.

„Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne (np. pocztą tradycyjną bądź elektroniczną) do Agata Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach (40-203) przy Al. Roździeńskiego 93 (dalej „Administrator”) bądź poszczególnych salonów Agata, wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez Administratora Twoich dodatkowych danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (m. in. przesłanym CV, wypełnianym formularzu, itp.) w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, które to dane wykraczają poza zamknięty katalog określony postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych do niej. Takimi dodatkowymi danymi mogą być - oczekiwane wynagrodzenie, zdjęcie w CV, jak również w sytuacjach gdy nie jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku – wykształcenie, kwalifikacje zawodowe bądź przebieg dotychczasowego zatrudnienia.”
 

Poznaj

AGATA Spółka Akcyjna

Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 21 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.

Podobne oferty

  • Kierownik Działu Reklamacji i Serwisu

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zarządzanie procesem obsługi reklamacji w sposób gwarantujący prawidłową i terminową realizację; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta; Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Koordynowanie...
  • Zastępca Kierownika Działu Kas i Obsługi Klienta

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Koszalin, ul. Syrenki 1    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów. Organizacja i nadzorowanie przyjęcia towaru oraz przygotowania go do sprzedaży. Organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu. Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy zespołu. Dbałość o...