Od 21 lat tworzymy standardy polskiego rynku edukacji. W ofercie proponujemy ponad 1000 autorskich i autoryzowanych szkoleń z zakresu IT, zarządzania organizacją, zarządzania projektami, analizy procesów biznesowych a także z obszaru prawa, finansów, kadr oraz doskonalenia umiejętności społecznych. Do naszych klientów należą zarówno międzynarodowe korporacje, jak i największe krajowe firmy i instytucje.
W zeszłorocznym rankingu firm informatycznych i telekomunikacyjnych Computerworld, Altkom Akademia znalazła się na pierwszej pozycji firm uzyskujących największy przychód ze szkoleń.
Realizując politykę Zarządu ukierunkowaną na ciągły rozwój portfela i jakości produktów Altkom Akademii otwieramy rekrutację na stanowisko:
(Business Development Director)
- Kreowanie usług/produktów w zakresie ww. obszaru, z uwzględnieniem nowych trendów, potrzeb rynku i metod edukacyjnych,
- Zarządzanie realizacją usług z zapewnieniem oczekiwanego poziomu jakości, przychodu, rentowności,
- Wsparcie procesów sprzedażowych,
- Nawiązywanie relacji z partnerami biznesowymi, dostawcami narzędzi, organizacjami branżowymi itp.,
- Zarządzanie podległą strukturą organizacyjną.
- Bardzo dobrej znajomości branży edukacyjnej i rynku szkoleń/usług doradczych,
- Doświadczenia w kreowaniu i rozwoju produktów i usług dla biznesu,
- Doświadczenia w zarządzaniu biznesem komercyjnym B2B,
- Doświadczenia w zarządzaniu ludźmi / projektami (min. 2 lata),
- Doskonałych umiejętności interpersonalnych.
- Doświadczenie we wsparciu sprzedaży i realizacji projektów doradczych w zakresie strategicznego HR.
- Pracę w największej w kraju firmie szkoleniowej działającej w modelu B2B,
- Duże możliwości rozwoju,
- Dużą samodzielność działania i realną możliwość wdrażania kreatywnych pomysłów,
- Pakiet socjalny.