Dyrektor ds. rozwoju OZE (PV/wiatr)
miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
U nas znajdziesz:
- System premiowy
- Sekcje sportowe
- Dzień wolny w urodziny
- Ubezpieczenie na życie
- Prywatną opiekę medyczną
- Wymiany międzynarodowe
- Ciekawy program szkoleń
- Dobrą atmosferę w pracy
Twoje przyszłe zadania:
- analiza rynku i dynamiki rozwoju OZE w Polsce i krajach UE, trendy cenowe, otoczenie konkurencyjne, czynniki wpływające na rynek,
- analiza i identyfikacji nowych okazji biznesowych w obszarze odnawialnych źródeł energii (fotowoltaika oraz wiatr), w szczególności nowe obszary rynkowe, obszary wzrostu, trendy, główni partnerzy biznesowi. Proponowanie pomysłów na dalszy rozwój Spółki w tym obszarze,
- współtworzenie strategii Grupy w obszarze PV/wiatr zapewniającej trwały wzrost firmy,
- implementacja strategii Grupy poprzez identyfikację inicjatyw oraz koordynację multidyscyplinarnego zespołu, którego zadaniem będzie realizacja inicjatyw inwestycyjnych oraz rozwojowych pojawiających się na rynku OZE. Koordynacja prac partnerów/pracowników z wewnątrz organizacji jaki i doradców zewnętrznych,
- sporządzanie kompleksowych opisów propozycji inwestycyjnych obejmujących analizę rentowności oraz ryzyka projektów dla Zarządu Spółki wraz z rekomendacją dalszych działań. Implementacja zaakceptowanych inicjatyw,
- prowadzenie negocjacji kontraktowych z potencjalnymi partnerami biznesowymi,
- nadzór nad zrealizowanymi projektami, monitoring efektywności projektów,
- prezentowanie Spółki na zewnątrz w obszarze OZE (PV/wiatr) obejmującym działania inwestycyjne oraz rozwojowe,
- identyfikacja oraz rozwój relacji biznesowych z partnerami w krótkim oraz długim okresie.
Oczekujemy od Ciebie:
- bogata wiedza, doświadczenie zdobyte na rynku oraz znajomość specyfiki rynku wytwarzania energii elektrycznej z odnawialnych źródeł energii w Polsce (w szczególności PV oraz wiatr),
- wykształcenie techniczne,
- doświadczenie i kompetencje zdobyte poprzez uczestnictwo w procesach transakcyjnych z obszaru OZE (inicjacja oraz realizacja transakcji, koordynacja procesu due diligence),
- znajomość pakietu MS Office, w szczególności programy Excel i Power Point,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
- umiejętność wykazywania inicjatywy, kreatywność, otwartość na nowe wyzwania,
- posiadanie bardzo dobrze rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
- samodzielność i umiejętność organizowania czasu pracy,
- posiadanie zdolności analitycznych oraz umiejętność selekcji danych i formułowania wniosków.
Jesteśmy liderem wśród pracodawców w branży budowlanej - organizacją z wieloletnim
doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku. Działamy na rynku w Polsce nieprzerwanie
od 1968 roku. Zatrudniamy ponad 7000 pracowników, realizując ponad 300 kontraktów
w ciągu roku. Cenimy sobie profesjonalizm, pasję tworzenia oraz partnerskie relacje.
Dołącz do nas, a będziesz uczyć się od najlepszych, realizując prestiżowe inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Dołącz do nas, a będziesz uczyć się od najlepszych, realizując prestiżowe inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Poznaj
Budimex SA
Jesteśmy prestiżową firmą budowlaną o wieloletnim doświadczeniu i stabilnej pozycji na rynku. Należymy do hiszpańskiej grupy Ferrovial, jednej z największych firm działających w sektorze infrastruktury na świecie. Marka Budimex to ponad 45-letnia obecność w branży. Zdobyte w tym okresie know-how oraz stabilność finansowa gwarantują rzetelne i zawsze na najwyższym poziomie wykonanie zleconych prac oraz terminowość realizacji. Budimex nie tylko buduje, jest też partnerem dla swoich klientów – jako firma inżynierska rozwiązuje ich problemy, pomaga optymalizować koszty i udoskonala projekty.