Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Działu Technicznego

    WARSZAWSKA OPERA KAMERALNA   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    KANDYDAT BĘDZIE ODPOWIADAŁ ZA PRAWIDŁOWE I TERMINOWE REALIZOWANIE ZADAŃ DZIAŁU TECHNICZNEGO, W SZCZEGÓLNOŚCI: kierowanie i planowanie pracy zespołu technicznego; przygotowywanie harmonogramów technicznych; obsługę techniczną prób i wydarzeń artystycznych wystawianych w kraju i za...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Produkcji Filmowej i Telewizyjnej Warszawa
Dyrektor ds. Strategii i Oferty (media i reklama)

Dyrektor ds. Strategii i Oferty (media i reklama)

HR Support
Warszawa
praca stacjonarna
1108 dni temu

Agencja Personalna HR Support to doświadczony zespół specjalistów. Zapewniamy: Rekrutacje, Kampanie Filmowe i Obsługę Prawną. Do każdego podchodzimy z zaangażowaniem i empatią, dlatego zaufało nam już tak wielu Klientów jak i Kandydatów. Nr licencji Agencji: 14952.

Obecnie dla jednego z naszych Klientów, agencji marketingowo- reklamowej skupiającej wokół siebie największych medialnych klientów, oraz realizującej niestandardowe kreacje programów TV, reklamy, a także produkcje dedykowane poszukujemy osoby na stanowisko:

Dyrektor ds. Strategii i Oferty (media i reklama)
Miejsce pracy: Warszawa

 

OBOWIĄZKI:
  • Kreowanie strategii mediowych oraz planowanie mediów
  • Budowanie oferty dla Klientów uwzględniający jej atrakcyjność rynkową oraz profitowość
  • Poszukiwanie potencjału rynkowego do rozwoju portfolio Klientów oraz kreowanie oferty dedykowanej
  • Analiza rynku i konsumenta w celu przygotowania rekomendacji mediowych dla Klientów
  • Stałe konsultacje z Klientami w ramach kreowania i realizacji strategii
  • Przygotowywanie i prezentacja podsumowań, raportów, wyników działań mediowych oraz rekomendacji
  • Współpraca z działami planowania i zakupu mediów oraz realizacji projektów mediowych
  • Analiza bieżących ofert prezentowanych przez media i redagowanie oferty agencyjnej dla nowych i obecnych Klientów
  • Śledzenie rynku mediów oraz trendów związanych z planowaniem kampanii mediowych
  • Zarządzanie zespołem i rozwój pracowników
  • Budowanie wizerunku profesjonalnej i partnerskiej firmy
WYMAGANIA:
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Wszechstronna wiedza dotycząca mediów
  • Kreatywność w budowaniu strategii oraz poszukiwanie optymalnych rozwiązań związanych z planowaniem mediów
  • Doświadczenie w budowaniu ofert mediowych dla Klienta
  • Zdolności analityczne
  • Doskonała organizacja pracy
  • Odpowiedzialność i terminowość
  • Wysokie zdolności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista
  • Umiejętność przygotowania i prezentowania strategii i planów mediowych
PRACODAWCA ZAPEWNIA:
  • Zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B w pełnym wymiarze godzin
  • Udział w ciekawych projektach
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Partnerską atmosferę w biurze
  • Atrakcyjne wynagrodzenie 
  • Pakiet ubezpieczenia medycznego i zdrowotnego
 

Podobne oferty

  • Kierownik Działu Technicznego

    WARSZAWSKA OPERA KAMERALNA   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    KANDYDAT BĘDZIE ODPOWIADAŁ ZA PRAWIDŁOWE I TERMINOWE REALIZOWANIE ZADAŃ DZIAŁU TECHNICZNEGO, W SZCZEGÓLNOŚCI: kierowanie i planowanie pracy zespołu technicznego; przygotowywanie harmonogramów technicznych; obsługę techniczną prób i wydarzeń artystycznych wystawianych w kraju i za...