Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor ds. Zarządzania Doświadczeniami Klientów i Marki

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
Poznań, ul. Pastelowa 16
dyrektor
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
44 dni temu
Dyrektor ds. Zarządzania Doświadczeniami Klientów i Marki
Miejsce pracy: Poznań, ul. Pastelowa 16
Zakres obowiązków:
  • Koordynowanie procesu opracowywania i aktualizowania atrybutów marki.
  • Projektowanie i wdrożenie działań z zakresu wdrażania atrybutów marki w branży usługowej.
  • Budowanie świadomości atrybutów marki w organizacji.
  • Rozwój systemu badań satysfakcji klientów i trybu pracy z wynikami badań.
  • Opracowywanie map podróży i person klientów.
  • Współpraca z menedżerami w zakresie usprawnień mających na celu budowanie pozytywnych doświadczeń klientów.
  • Tworzenie wizji dla zarządzanej marki / kategorii.
  • Zarządzanie architekturą portfela marek i ochroną znaków towarowych.
Poszukiwane kompetencje:
  • Doświadczenie w zakresie wdrażania zarządzania doświadczeniem klienta w branży usługowej.
  • Umiejętności prowadzenia warsztatów, szkoleń i prezentacji.
  • Znajomość narzędzi z metod Service Design, Design Thinking.
  • Umiejętności analityczne (analiza danych, praca z arkuszem kalkulacyjnym, opracowanie raportów i wniosków).
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami.
  • Wykształcenie wyższe.

Dodatkowym atutem będzie:

  • Umiejętność strategicznego myślenia, doświadczenie w kreowaniu długoterminowej strategii marki, uwzględniając cele biznesowe i analizę rynku.
  • Świadomość trendów i dopasowania ich do marki.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat.
  • Dodatkowe dni wolne w roku (ok. 5-7 dni).
  • Elastyczny czas pracy.
  • Dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami, literatura fachowa.
  • Możliwość podjęcia studiów na jednym z Uniwersytetów Grupy Merito na preferencyjnych warunkach po 6 miesiącach pracy.
  • Nauka języka angielskiego z dofinansowaniem przez pracodawcę po 6 miesiącach pracy.
  • Możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych: opieka medyczna Medicover, karta Multisport, ubezpieczenie na życie Generali.
  • Nowoczesne biuro z przestrzenią kreatywną.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito sp. z o.o., ul. Pastelowa 16, 60-198 Poznań, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
 

Poznaj

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Uniwersytetów WSB Merito i Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.


Siłą Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o. są ludzie, ich talenty i ambicje.

To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...