- Zarządzanie pracą całego pionu finansowego (działy: finansowy, księgowość, controlling);
- Współtworzenie i realizacja strategii finansowej spółki;
- Tworzenie analiz finansowych i analiz rentowności prowadzonych inwestycji wraz z rekomendacją konkretnych działań;
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, audytorami, inwestorami, prawnikami i innymi podmiotami zewnętrznymi;
- Ocena sytuacji finansowej firmy, w tym szczególnie przygotowanie rocznego raportu finansowego;
- Uczestniczenie w podejmowaniu decyzji o kluczowym znaczeniu dla firmy;
- Organizacja i prowadzenie rachunkowości spółki centralnej oraz grupy kapitałowej;
- Organizacja systemu windykacji oraz nadzór nad przebiegiem procesów windykacyjnych;
- Analiza wszystkich procesów w przedsiębiorstwie pod kątem finansowym oraz proponowanie optymalizacji i usprawnień;
- Zarządzanie ryzykiem finansowym i podatkowym;
- Raportowanie wyników finansowych firmy wg ustalonych procedur i określonych terminów;
- Zapewnienie właściwej rachunkowości finansowej i operacyjnej zgodnie z lokalnymi przepisami oraz wymaganiami międzynarodowymi.
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w zarządzie firmy;
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne - finanse, rachunkowość́, mile widziane certyfikaty ACCA lub CIMA;
- Doświadczenie we wprowadzeniu firmy na Giełdę (IPO);
- Doświadczenie w raportowaniu zgodnym ze standardami spółki giełdowej;
- Gruntowna wiedza z zakresu finansów spółek i prawa handlowego;
- Doskonała znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i finansów;
- Doświadczenie w planowaniu finansowym, sprawozdawczości zarządczej i analizie ekonomiczno-finansowej, budżetowaniu, zarządzaniu kosztami;
- Doświadczenie i znajomości zasad konsolidacji sprawozdań Grupy;
- Doświadczenie w kontaktach z instytucjami zewnętrznymi, audytorami, inwestorami, prawnikami i innymi podmiotami zewnętrznymi;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Wysokie zdolności managerskie, rzetelność i lojalność.
- Motywującą, interesującą, stawiającą ambitne wyzwania pracę
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzenia i stabilność zatrudnienia
- Udział w ciekawych projektach
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym i ustabilizowanej pozycji na rynku wśród ludzi profesjonalnych i zaangażowanych
- Możliwość zdobycia doświadczenia oraz doskonalenia umiejętności i poszerzania wiedzy
- Pracę w młodym zespole nastawionym na rozwój
- Atrakcyjne świadczenia z zakresu opieki zdrowotnej oraz pozapłacowego systemu benefitów dla wszystkich pracowników firmy.
Poznaj
Exact Systems Sp. z o.o.
AAS jest ekspertem w rekrutacji i zatrudnianiu!
Z nami znajdziesz miejsce pracy, nieważne czy szukasz zatrudnienia tymczasowego, czy czegoś na dłużej. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w łączeniu pracodawców z pracownikami. Pomagamy tym, którzy dopiero wkraczają na rynek pracy, jak i osobom z wieloletnim doświadczeniem, które szukają nowej drogi zawodowej. Na naszej stronie znajdziesz ogłoszenia głównie z branży produkcyjnej, przemysłowej i logistycznej.
Prowadzimy również rekrutacje stałe dla naszych Klientów, gdzie zatrudnienie zdobywasz bezpośrednio w firmie naszego Klienta. My przeprowadzimy Cię przez cały proces rekrutacji. To od nas spodziewaj się pierwszego kontaktu rekrutacyjnego.
Należymy do grupy kapitałowej Exact Systems Group, która działa na rynku od 2004 r. i jest liderem branży kontroli jakości, czyli selekcji, naprawy i sortowania części oraz wyrobów gotowych dla przedstawicieli branży motoryzacyjnej w Polsce i jedną z największych firm w Europie.
Posiadamy status i kompetencje agencji pracy tymczasowej (nr 24292), oferujemy współpracę w oparciu o umowę o pracę tymczasową lub umowę zlecenie, z perspektywą zyskania stałego zatrudnienia. Z nami zdobędziesz doświadczenie zawodowe i nowe umiejętności.