Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor Hotelu

Centrum Konferencyjno – Szkoleniowe Boss Sp. z o.o.
Warszawa
dyrektor
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
638 dni temu

 

Hotel Boss*** to idealne miejsce na organizację konferencji, imprezy firmowej, pikniku czy uroczystości rodzinnej. Dysponujemy 136 klimatyzowanymi pokojami. Posiadamy 16 sal konferencyjnych, mieszczących od 16 do 600 osób. Do hotelu należą także rozległe tereny zielone, Klub Retro, Karczma Góralska, restauracja Stary Młyn oraz Chata Grillowa. Naszym atutem jest wyśmienita kuchnia. Jesteśmy nastawieni na obsługę zarówno Klientów korporacyjnych, jak i Gości indywidualnych.

 

Centrum Konferencyjno – Szkoleniowe Boss

poszukuje kandydatów/kandydatki na stanowisko:


Dyrektor Hotelu
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:
  • realizacja przyjętej strategii biznesowej poprzez zapewnienie wysokiej jakości usług i osiąganie zaplanowanych wyników finansowych.
  • realizacja strategii zapewniającej rozwój hotelu w jego funkcjach biznesowych, kongresowo-konferencyjnych i noclegowych.
  • zapewnienie wzrostu rentowności i wolumenu sprzedaży poprzez renomę i najwyższą jakość świadczonych usług.
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, nadzór nad jakością obsługi klientów.
  • ciągła optymalizacja procesów operacyjnych i zarządzanie kosztami wszystkich pionów.
  • koordynacja pracy wszystkich działów hotelu
  • tworzenie silnego, zmotywowanego i zaangażowanego zespołu pracowników w hotelu.
  • dbałość o stan techniczny i wartość zasobów hotelu oraz ich powiększanie.
  • odpowiedzialność za planowanie, nadzór oraz realizację budżetu obiektu.
  • współtworzenie strategii rozwoju hotelu.
  • zapewnienie racjonalnego gospodarowania i należytego zabezpieczenia mienia hotelu.
  • definiowanie i egzekwowanie polityki zakupów prowadzonych przez hotel.
  • zarządzanie personelem zatrudnionym w hotelu poprzez zapewnienie prawidłowego funkcjonowania komórek organizacyjnych, które mu podlegają i kierowanie pracą przyporządkowanych mu pracowników poprzez tworzenie wewnętrznych procedur.
Nasze wymagania:
  • poparte sukcesami minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Dyrektora Hotelu.
  • wysokie kompetencje managerskie w zakresie budowania i delegowania odpowiedzialności za powierzone zadania.
  • umiejętność organizacji pracy własnej oraz zespołu.
  • ugruntowana wiedza na temat rachunkowości zarządczej hoteli (USALI).
  • orientacja na wysoką jakość świadczonych usług i osiąganie założonych wyników finansowych.
  • wysoki poziom orientacji na działania sprzedażowe i marketingowe.
  • dyspozycyjność, przy nienormowanym czasie pracy.
  • mile widziana znajomość programów hotelowych (Fidelio, Micros)
Oferujemy:
  • pracę w młodym, zdolnym i przyjaznym zespole.
  • pracę u stabilnego pracodawcy, który gwarantuje stałe zatrudnienie.
  • benefity – atrakcyjne ubezpieczenie grupowe, atrakcyjną ofertę opieki medycznej.